رولز رویس جدید کالینان داخلی 11 مایل از نخ طول می کشد

·

رولز رویس جدید کالینان داخلی 11 مایل از نخ طول می کشد

را رولزرویس کولینان یک ماشین است که کارها را نیمه کاره انجام نمی دهد. شش رقمی است SUV لوکس که دارای یک موتور V12 است در جلو، تزئینات لوکس تر از بسیاری از عمارت ها و موقعیت رانندگی با ارتفاع بالا که به شما امکان می دهد از پایین بینی خود به مردم فقیر نگاه کنید. اکنون، نسخه به روز شده ای از سوپر SUV وجود دارد که با نمای جلویی جدید، فناوری جدید و فضای داخلی جدید فانتزی که از بیش از 11 مایل نخ استفاده می کند، ارائه می شود.

برای رولزرویس کولینان به بازار عرضه شد سری دوم، این خودروساز لوکس بریتانیایی تمام تلاش خود را برای متمایز ساختن این خودروی جدید از میان جمعیت انجام داده است. قسمت جلویی مدل جدید به‌روزرسانی شده است تا دارای جلوپنجره روشن و طراحی چراغ‌های جلوی تازه‌ای باشد که مستقیماً به نظر می‌رسد. اسپکتر تمام الکتریکی جدید.

همچنین گفته می‌شود که چند جزئیات الهام‌گرفته از قایق‌های تفریحی در نمای بیرونی، از جمله سپر جلوی جدید وجود دارد، و مقداری از فولاد ضد زنگ صیقلی نیز وجود دارد که به قسمت عقب خودرو کمک می‌کند. بدیهی است یک سوپر SUV با ظاهر هوشمند که فریاد می زند “پول”.

عکسی از صندلی های رولز رویس کولینان.

دوختن داخلی رولزرویس مایل به مایل نخ طول می کشد.
عکس: رولز – رویس

تغییرات جالب در داخل خودرو با رونمایی از تریم داخلی جدید که رولز آن را Duality می نامد، رخ می دهد. را تریم جدید یک طراحی پیچیده است به صندلی های کولینان جدید دوخته شده است. قرار است از لوگوی RR این شرکت الهام گرفته شود و از سوزن دوزی بسیار احمقانه استفاده می کند. طبق یک نسخه از رولزرویس:

این منسوجات گلدوزی شده پیچیده برای بیش از یک سال با همکاری یک بافنده چیره دست که اکنون به رولز رویس پیوسته است، برای نظارت بر این فرآیند پیچیده، که در خانه رولز رویس در گودوود انجام می‌شود، ساخته شد. یک فضای داخلی کامل Duality Twill می تواند تا 2.2 میلیون بخیه، 11 مایل نخ را در خود جای دهد و محصول 20 ساعت ساخت است. برای اطمینان از یکنواختی در الگو، هر قطعه قبل از برش با استفاده از یک لیزر مخصوص ساخته شده است که لبه مواد را می‌بندد و از شل شدن نخ‌ها جلوگیری می‌کند.

یازده مایل نخ روی 2.2 میلیون بخیه! من 100 درصد مطمئن نیستم که چقدر دوخت به داخل یک ماشین معمولی وارد می شود، اما این به نظر خیلی افتضاح است.

Rolls برای جلب توجه بیشتر به فضای داخلی جدید خود، روکش جدیدی را ارائه کرده است که آن را Placed Perforation می نامد. این کار باعث می‌شود که صنعتگران با ایجاد برش‌های ریز روی مواد، جزئیات پیچیده‌ای را روی پارچه صندلی‌ها ایجاد کنند. برای نشان دادن اینکه این تریم چگونه می تواند باشد، سری دوم کولینان با الگویی که از ابرهای بالای خانه رولزرویس در گودوود در بریتانیا الهام گرفته شده است در دسترس خواهد بود. این الگو شامل 107000 سوراخ در سرتاسر صندلی های جلو و عقب است که هر کدام به صورت جداگانه برای اطمینان از یکنواختی بررسی می شوند.

عکسی از تزئینات روی درب رولز رویس جدید.

افراد ثروتمند به دنبال شکل ها در ابرها نمی گردند، بلکه در تریم رولزرویس خود به دنبال الگو هستند.
عکس: رولز – رویس

علاوه بر تریم زیبا، تمام امکانات رفاهی دیگری که از رولزرویس انتظار دارید وجود دارد، از جمله سیستم صوتی 18 بلندگو، نمایشگر دیجیتالی تعبیه شده در داشبورد و ادغام با Whispers انحصاری شرکت شبکه رسانه های اجتماعی

نظر شما در مورد این فضای داخلی شیک چیست؟ آیا برای متمایز کردن کولینان از سایر SUV های لوکس به اندازه کافی کار می کند یا برای شما کمی بیش از حد بالاست؟