زمان سیگنال مدل های 2024 Bentley Edition 8 برای V8 فقط گازسوز به پایان رسیده است

·

زمان سیگنال مدل های 2024 Bentley Edition 8 برای V8 فقط گازسوز به پایان رسیده است

شاید بنتلی همچنان با موتورهای W12 خود خداحافظی کند، اما اکنون نوبت 4.0 لیتری توئین توربو V8 است که خداحافظی کند. حداقل در مدل های Continental و Flying Spur – Bentayga با این پیشرانه برای مدت زمان نامشخصی به کار خود ادامه خواهد داد.

ما در آمریکای شمالی محدودیت سختی برای V8 نداریم، اما بنتلی می‌گوید تولید آخرین خودروهای 4.0 لیتری توئین توربو V8 خود در اروپا، بریتانیا و خاورمیانه به زودی با تحویل نهایی در ماه ژوئن تکمیل می‌شود. آمریکای شمالی “بعدا دنبال خواهد کرد.” قبل از اینکه مستقیماً به نظرات بپردازید، بدانید که این بدان معنا نیست که بنتلی V8 را به طور کامل کنار گذاشته است. در کنار این خبر اعلام کرد که یک پیشرانه هیبریدی پلاگین V8 «کاملاً جدید» در افق است و به عنوان پرچم‌دار این شرکت، از لحاظ فنی جایگزین W12 خواهد شد. قدرت خروجی با این مدل 740 اسب بخار است و برد تمام الکتریکی بسته باتری در چرخه درایو WLTP 50 مایل تخمین زده می‌شود – انتظار می‌رود که در تست EPA برد به‌طور قابل توجهی کمتر باشد. این تنها چیزی است که امروز می‌دانیم، اما بنتلی می‌گوید به مرور زمان موارد بیشتری فاش خواهد شد

در مورد اینکه چه چیزی جایگزین گزینه V8 فقط بنزینی است که به زودی بازنشسته می شود، بنتلی پیشنهاد می کند که از پیشرانه های هیبریدی استفاده شود و تمام خطوط مدل آن تا سال 2024 یک نوع هیبریدی ارائه دهند. تنها مدل بدون هیبریدی موجود هنوز کانتیننتال، پس منتظر اطلاعیه ای در مورد آن خودرو باشید.

زمان سیگنال مدل های 2024 Bentley Edition 8 برای V8 فقط گازسوز به پایان رسیده است

برای جشن گرفتن پایان عصر V8 فعلی، بنتلی نسخه‌های “Edition 8” از Flying Spur، Continental GT و Continental GTC خود را گردآوری کرد. این یک دستگاه ویژه آمریکای شمالی است و با بسیاری از گزینه های مولینر به عنوان تجهیزات استاندارد عرضه می شود. مدل‌های Continental دارای نشان‌های Edition 8 بر روی گلگیرهای خود هستند، در حالی که Flying Spur آن را روی ستون D خود می‌بندد. یک نقوش نسخه 8 را می‌توان روی پشتی صندلی‌ها گلدوزی شده و روی صفحه‌های آج نیز حکاکی شده بود. یکی از نکات قابل توجه لوکس، الگوی Palm Fluting (در عکس بالا) روی صندلی‌های مجلل آن است، که بنتلی می‌گوید قبلاً هرگز آن را در هیچ یک از مدل‌های اصلی و اصلی خود ارائه نکرده است.

تحویل نسخه 8 “به زودی” آغاز خواهد شد، بنابراین اگر شما از طرفداران پر و پا قرص V8 فعلی بنتلی هستید و پولی برای خرج کردن دارید، اکنون زمان آن فرا رسیده است.

ویدیو مرتبط