شاید جدیدتر همیشه بهتر نباشد

·

شاید جدیدتر همیشه بهتر نباشد

تصویری برای مقاله با عنوان شاید جدیدتر همیشه بهتر نباشد

اسکرین شات: Vin_ tra در یوتیوب

به مدت بیست سال پورشه 911 GT3 RS مدل ها به عنوان برگزار شده است زمانی که نوبت به نسخه‌های قانونی خیابانی ماشین‌های مسابقه‌ای می‌رسد، معیاری است. هر نسلی به نوعی راهی پیدا می کند دور یک مسیر مسابقه سریع تر بروید. تنظیمات آئرو، قدرت، لاستیک‌ها، سیستم تعلیق و فنی، سخت‌ترین نسخه را به ارمغان می‌آورند 911 به برتری مسیر نزدیک تر است. هر نسخه جدید پیشرفت های جدی در زمان دور پیست دارد، اما آیا همیشه ماشین بهتری است؟

وین آناترا از یوتیوب اخیراً برای آزمایش این نظریه به مرکز تجربه پورشه در وسط لس آنجلس سفر کرده است. او نسل 997 GT3 RS خود را با اصلاح سبک آورده، خودرویی که او آن را مورد علاقه خود در تمام دوران می نامد، تا آن را با جدیدترین و وحشی ترین خودروی اصطبل پورشه، یعنی GT3 RS نسل 992 مقایسه کند. اینها اتومبیل های بسیار متفاوتی هستند که به روش های بسیار متفاوتی به سرعت نزدیک می شوند. قبل از تماشای ویدیو، به این فکر کنید که ترجیح می دهید کدام یک را داشته باشید.

پورشه GT3RS قدیمی در مقابل جدید – 2010 997 در مقابل 2024 992 – 15 سال تکنولوژی!

خوب حالا که دیدی نظرت عوض شد؟ میدونم مال من اینکارو نکرد من زمان زیادی را در بسیاری از 911 ها صرف کرده ام، و 997 نقطه شیرین شخصی من است. مدل های بعدی 991 و 992 به طور قابل توجهی بزرگتر و بازی ویدیویی بیشتری را احساس می کنند. وین حتی در حالی که در مسیر حرکت است، اظهار می کند که 992 – با گیربکس PDK، کنترل پرتاب، حالت های مسیر، بازوهای کنترلی با نیروی رو به پایین و کنترل الکترونیکی همه چیز – به نظر می رسد که فقط همه چیز را برای شما انجام می دهد، نه برای شما، اما بسیار قاطعانه است. ”

پورشه قطعا می داند که در ساخت این خودروها چه می کند، زیرا به نظر می رسد هر سال محبوب تر و گران تر می شوند. با این اوصاف، من همیشه به سمت خودرویی می کشم که بیشتر از راننده نیاز دارد. من می‌خواهم تجربه رانندگی با سه پدال، اره کردن روی چرخ، ترمزگیری را در یک خط مستقیم انجام دهید که 911 همیشه به آن معروف بوده است. من چیزی می خواهم که این ورزش را در ماشین اسپرت قرار دهد. من به زمان دور زدن اهمیت خاصی نمی‌دهم، فقط می‌خواهم به آن صحبت‌های کلاچ گوش کنم.

شما چی فکر میکنید؟ کدام 911 GT3 RS را به خانه می برید؟