شما باید حداقل برای خرید این مک لارن سنای ویژه که توسط یک یوتیوب خراب شده است، پیشنهاد دهید

·

شما باید حداقل برای خرید این مک لارن سنای ویژه که توسط یک یوتیوب خراب شده است، پیشنهاد دهید

نمایش قایق در ماشین وقتی نمیدونی کاری که شما انجام می دهید احمقانه است تلاش برای خودنمایی در یک هایپرکار شش رقمی و ویران کردن به دلیل آن حتی بدتر است. این همان چیزی است که زمانی اتفاق افتاد که یکی از یوتیوب‌برها سعی کرد خونسرد باشد و در نهایت مک لارن سنا را که اخیراً خریداری کرده بود، ویران کرد. اکنون آن سنای خراب شده در یک حراجی اتومبیل لس آنجلس در انتظار فروش نشسته است.

همه چیز از 29 آوریل شروع شد، زمانی که یک استوری اینستاگرام در سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی پخش شد – به ویژه به لطف یک پست Reddit که از آن زمان ویدیو را حذف کرده است – نشان می دهد یک مک لارن سنا در حال نمایش قایق در بلوار ونتورا در دره سن فرناندو در جنوب کالیفرنیا است. در این ویدیو، سنا در جاده توقف می‌کند، یک دونات در خطوط چرخش وسط انجام می‌دهد و سپس در حالی که شتاب می‌گیرد و دنده را بالا می‌برد، به فرسودگی در خیابان ادامه می‌دهد.

تصادف مک لارن سنا 💥- ادموند موندی

به نظر می‌رسد راننده نمی‌داند دارد چه می‌کند، زیرا کنترل خود را از دست می‌دهد، ترمز می‌گیرد و سنا را درست در کنار نمایندگی لکسوس می‌کوبد. طبق نظرات پست ردیت، راننده سنا کسی نبود جز یوتیوب موندی که نام اصلی او ادموند بارسقیان است.

به نظر می رسد موندی به تازگی خودرو را خریداری کرده است، حتی جزئیات خرید خود را در روزهای قبل از تصادف توضیح داده است. سنا به عنوان یک مدل 1/1 Kiwi Edition توصیف می‌شود، سفارشی ویژه توسط مالک اصلی که دارای رنگ سبز فوق‌العاده، چرم قهوه‌ای، گرافیک کارتونی کیوی و چرخ‌های منحصر به فرد فیبر کربنی است. در یک پست “عذرخواهی” پس از این تصادف که در فضای مجازی منتشر شد، او به این اشاره کرد که به تازگی مجموعه ای از اصلاحات از جمله لاستیک های صاف را به ماشین داده است – برای یک ماشین جاده ای هوشمند نیست.

مک لارن سنا را خراب کرد

تصویر: مزایده خودرو بیمه

این تصادف ظاهراً برند موندی نیز بود، با نظرات بسیاری که می‌گفتند او نباید اجازه رانندگی داشته باشد، زیرا او 992 GT3 خود و یک خودروی هامر کاملا جدید را در سال گذشته خراب کرده است. او همچنین با یک GT3RS متفاوت در مسیر تلاش برای سر خوردن آن تصادف کرد. او از آن زمان در اینستاگرام خصوصی شده است، اما حساب کاربری او مملو از ویدیوهایی از رانندگی بسیار خطرناک او در خیابان های شلوغ شهر بود. ویدیوها شامل از بین بردن گیربکس F40 توسط او در حین سرعت در خیابان و راندن ماشین در اطراف ترافیک و دیگری نشان می دهد که کنترل پرتاب او در حال شتاب گرفتن است.

مزایده خودرو بیمه در هالیوود شمالی در حال حاضر سنای ویران شده را دارد و طبق لیست موجود در سایت، به زودی آن را برای فروش قرار خواهد داد. این پست همچنین به ما اجازه می دهد تا نگاهی بسیار بهتر به میزان آسیب تصادف داشته باشیم – و این بد است. تمام قسمت جلوی Senna اساساً از بین رفته است، دقیقاً تا فریم خم شده و کیسه های هوا باز شده است. اما هیچکدام از اینها نباید مانع خریدار در هنگام فروش این کالا شود. با این حال، بقیه خودرو بیشتر دست نخورده است و احتمالاً به کسی می رسد که آن را بازسازی کند. مطمئناً قبل از اینکه این چیز دوباره قابل حمل و نقل شود، زمان زیادی نیاز خواهد بود، اما بازگرداندن این خودرو به جاده ارزشش را دارد.

مک لارن سنا را خراب کرد

تصویر: مزایده خودرو بیمه

خرید تنها 1/1 کیوی مک لارن سنا در جهان، در کهکشان، در کیهان!

مک لارن سنا را خراب کرد

تصویر: مزایده خودرو بیمه

مک لارن سنا را خراب کرد

تصویر: مزایده خودرو بیمه

مک لارن سنا را خراب کرد

تصویر: مزایده خودرو بیمه