شما به یک کوروت C5-R آماده مسابقه در گاراژ خود نیاز دارید

·

شما به یک کوروت C5-R آماده مسابقه در گاراژ خود نیاز دارید

تصویری برای مقاله با عنوان کوروت C5-R آماده مسابقه در گاراژ شما نیاز دارید

نوبت هزاره است و تو نشسته ای در غرفه دیتونا وقتی چیزی غرش می کند یه چیزی با صدای بلند، سریعو – از همه مهمتر – رنگ زرد. اکنون، 24 سال بعد، همان خودرو دوباره در میدان دید شما قرار گرفته است. تنها در این زمان، برای فروش است.

هنر و برگردان، گالری در لوکزامبورگ که اغلب در زمینه اتومبیل های مسابقه ای فعالیت می کند، یک C5R GT1 واقعی ساخت پرت اند میلر را در اختیار گرفت. فروشندگان ادعا می‌کنند که یک بازسازی کامل انجام می‌شود، و ماشین آماده است تا آخر هفته مسابقه قدیمی شما را بیاورد. بله، C5 ها در حال حاضر قدیمی هستند. ما همه پیر شدیم

تصویری برای مقاله با عنوان کوروت C5-R آماده مسابقه در گاراژ شما نیاز دارید

این نمونه خاص هرگز مستقیماً توسط Corvette Racing تبلیغ نشد، بلکه به عنوان یک خودروی پشتیبان در سال 2002 ساخته شد. بعداً به یک شرکت بلژیکی فروخته شد و تا سال 2008 آن را کمپین کرد. سپس در سال 2016، Art & Revs بازسازی را آغاز کرد. ماشین را مانند امروز رها کرد.

اگر برای اوایل دهه 2000 نوستالژیک هستید، در شرکت خوبی هستید – طبق شلوار جین گشادی که اکنون به صورت روزانه هنگام قدم زدن در بروکلین می بینم، آنها با قدرت کامل بازگشته اند. باید برای خود ماشینی تهیه کنید که در خور آن نوستالژی باشد، چیزی که می تواند حافظه حسی شما را درست به آن سفید کننده های سوزان دیتونا بازگرداند. تنها چیزی که برای شما هزینه خواهد داشت مقداری پول ناشناخته است.