طبق گزارش Consumer Reports، 10 خودرو با مشکل رنگ آمیزی

·

طبق گزارش Consumer Reports، 10 خودرو با مشکل رنگ آمیزی

طبق گزارش Consumer Reports، 10 خودرو با مشکل رنگ آمیزی

آن را از کسی بگیرید که حتی مقدار کمی از رنگ آمیزی خودرو را انجام داده است. به این ترتیب، می‌خواهید از مشکلات ناشی از آن جلوگیری کنید، از رنگی که به راحتی خرد می‌شود تا لایه‌های شفافی که شروع به پوسته شدن می‌کنند، زیرا رفع آن دردناک است. انتشار تست و مشاوره محصول مصرفی گزارش های مصرف کننده مسائل مربوط به رنگ را به عنوان بخشی از بررسی‌های خودروی خود دنبال می‌کند و 10 خودرویی را که بیشترین مشکل رنگ را دارند رتبه‌بندی می‌کند، بنابراین شما می‌دانید که چه مدل‌هایی باید به ویژه مراقب باشند. آنها در زیر فهرست شده اند

  1. 2016 Chevy Suburban
  2. هیوندای جنسیس 2015
  3. فورد اکسپلورر 2016
  4. تویوتا توندرا 2022
  5. تسلا مدل X 2022
  6. هیوندای سوناتا 2017
  7. فورد تاروس 2014
  8. فورد موستانگ 2020
  9. هیوندای النترا 2016
  10. مرسدس بنز GLK کلاس 2015

اکثر این مدل‌ها در این مرحله بین 7 تا 10 سال سن دارند، و در حالی که لزوماً نباید مشکلی از خود نشان دهند، اما در حال تبدیل شدن به سمت قدیمی هستند. این کمی نگران کننده است که تویوتا توندرا و تسلا مدل X فقط 2 سال از عمرشان می گذرد و در این لیست بسیار بالا ظاهر می شوند. به نظر می رسد این چیزی را پشتیبانی می کند گزارش های مصرف کننده نکاتی در مورد سطوح بالای مشکلات رنگ اغلب مختص یک سال مدل، به ویژه سال اول نسل جدید است. این مورد در مورد توندرا است که برای مدل سال 2022 کاملاً بازطراحی شد.

همچنین جالب است که سه خودروی هیوندای و سه خودروی فورد در این لیست حضور دارند. اما از آنجایی که این فهرست مختص سال مدل است، نمی‌توانید نتیجه‌گیری گسترده‌ای داشته باشید. حتی شرکت‌هایی که به کیفیت و قابلیت اطمینان فوق‌العاده معروف هستند، می‌توانند سالی را داشته باشند که مشکلی کمی پیش بیاید. برای داشتن هر گونه احساس گسترده تر از ضعف های برند، اطلاعات بیشتری در مورد مدل ها و سال های بیشتری نیاز است.

ویدیو مرتبط: