عکس العمل ماشین یک فیل سیرک را مبهوت می کند. او یک نرده را می شکند و وارد ترافیک می شود

·

عکس العمل ماشین یک فیل سیرک را مبهوت می کند.  او یک نرده را می شکند و وارد ترافیک می شود

عکس العمل ماشین یک فیل سیرک را مبهوت می کند. او یک نرده را می شکند و وارد ترافیک می شود

صدای عکس العمل یک وسیله نقلیه یک فیل سیرک را در حالی که در حال حمام کردن قبل از نمایش در Butte، مونتانا بود، ترساند، و باعث شد که پاکیدرم از حصار عبور کند و کمی قدم بزند، و قبل از بارگیری، ترافیک ظهر در شلوغ ترین خیابان شهر متوقف شود. به یک تریلر

ویولا، یک فیل آسیایی با سیرک جهانی اردن، هنوز در دو اجرا سه شنبه پس از زمان خود در شهر مونتانا در جنوب غربی با حدود 35000 نفر که در اواخر دهه 1800 بزرگترین منطقه تولید مس جهان بود، شرکت کرد.

بیل ملوین، مدیر مرکز مدنی، گفت که ویولا درست بعد از ظهر روز سه‌شنبه در پشت مرکز مدنی Butte حمام می‌کرد که مبهوت شد.

او از میان یک حصار “یک نوع زهوار” عبور کرد و به خیابان هریسون، یک خیابان چهار بانده رفت و ترافیک را متوقف کرد و باعث شد مردم برای گرفتن عکس و فیلم، تلفن های همراه خود را بیرون بکشند.

اولیویا لابو، 21 ساله، در حال رانندگی از یک قهوه خانه به خانه بود که فیل در مقابل ترافیک روبرو قدم زد. یکی از ماشین‌ها شروع به عقب‌نشینی کرد و لوبو ماشینش را متوقف کرد که فیل به طور اتفاقی به سمت دیگر جاده می‌رفت.

او گفت: “من مجبور شدم دوبار برداشت کنم.” “فکر می کردم دارم چیزهایی می بینم.”

او از فیل فیلم گرفت.

او گفت: “من مجبور شدم تلفنم را بیرون بیاورم زیرا فکر می کنم اگر به کسی می گفتم حرفم را باور نمی کرد.” “دیدن در مونتانا یک چیز بسیار پوچ است.”

ملوین گفت که ویولا حدود نیم بلوک در جاده را طی کرد و سپس به پارکینگ یک فروشگاه رفاه و کازینو تبدیل شد.

دوربین‌های مداربسته تاون پمپ تصاویری را از چندین زوایای فیل ضبط کردند که در خیابان مقابل ساختمان راه می‌رفت و در پارکینگ با یک مربی در کنارش می‌رفت. او سپس به یک چمن مسکونی نقل مکان کرد و در آنجا شروع به خوردن علف کرد.

ملوین گفت، افرادی که در سیرک بودند، یک تریلر را سوار کردند که یک فیل دیگر داخل آن بود. آنها “رمپ را پایین آوردند و او دوباره وارد شد و تمام شد.”

ملوین گفت: فیل دیگر از دیدن او بسیار خوشحال شد.

او گفت که حدود 10 دقیقه از زمانی که او مبهوت شده بود تا زمانی که در تریلر بازگشته بود، گذشت.

ملوین گفت: “او برگشت و دیشب اجرا کرد و همه چیز خوب بود.” “منظورم این است که همانطور که می گویند نمایش ادامه یافت.”

حداقل دو گروه حقوق حیوانات – People for Ethical Treatment of Animals و Compassion Works International – از این حادثه انتقاد کردند و گفتند که فیل و مردم را به خطر می اندازد و اگر سیرک ها حیوانات را مجبور به اجرا نمی کردند، می شد از آن اجتناب کرد.

ویولا و سیرک جهانی جردن روز چهارشنبه در هلنا پایتخت ایالت اجرا دارند.