فراری اسپانسر قهرمانی HP برای F1 و سایر تیم‌های مسابقه می‌دهد

·

فراری اسپانسر قهرمانی HP برای F1 و سایر تیم‌های مسابقه می‌دهد

میلان – دو شرکت روز چهارشنبه گفتند که فراری یک شراکت چند ساله با HP امضا کرده است که دومین فروشنده بزرگ رایانه های شخصی در جهان را به عنوان اسپانسر جدید تیم اتومبیلرانی فراری، از جمله برای فرمول یک، تبدیل می کند.

بر اساس این توافق که هیچ جزئیات مالی برای آن ارائه نشده است، لوگوی HP برای اولین بار روی خودروهای فرمول یک فراری پیش از مسابقات جایزه بزرگ میامی در تاریخ 3 تا 5 مه، زمانی که تیم رقابت را با عنوان Scuderia Ferrari HP، شرکت ها آغاز می کند، رونمایی خواهد کرد. در بیانیه ای مشترک گفت.

اولین همکاری با نسخه منحصر به فرد خودروی فراری مشخص خواهد شد که به طور خاص برای گرندپری میامی طراحی شده است.

فراری اسپانسر قهرمانی HP برای F1 و سایر تیم‌های مسابقه می‌دهد

فراری تا به حال اسپانسر عنوانی نداشته است که نامش با تیم مسابقه‌ای‌اش مرتبط باشد، زیرا آخرین همکاری از این نوع، با Mission Winnow فیلیپ موریس، در پایان فصل 2021 منقضی شد.

به عنوان بخشی از این قرارداد، فراری از فناوری و خدمات HP، از جمله رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های تطبیقی، محصولات و خدمات همکاری، و قابلیت‌های چاپ استفاده خواهد کرد.

آنها گفتند: «ادغام محصولات و خدمات با کارایی بالا HP … اسکودریا فراری HP و سایر تیم‌های مسابقه اسب پرانسینگ را قادر می‌سازد تا دقت تمرینات توربوشارژ و تصمیم‌گیری استراتژیک را در داخل و خارج از پیست بهینه کنند».

فراری و اچ پی اضافه کردند که متعهد به سرعت بخشیدن به نوآوری پایدار هستند و برای گسترش طرح های آموزشی در تیم ها و جوامع خود با یکدیگر همکاری خواهند کرد. (گزارش توسط جولیو پیوواکاری؛ ویرایش توسط جاناتان اواتیس)