فورد ابزارهای سبک 1965 را به تمام موستانگ های فعلی اضافه می کند

·

فورد ابزارهای سبک 1965 را به تمام موستانگ های فعلی اضافه می کند

فورد علاوه بر معرفی نسخه شصتمین سالگرد آن، فاش کرد که برای همه دارندگان نسل فعلی موستانگ لذت کمی دارد. با استفاده از به‌روزرسانی‌های هوایی، فورد یک گزینه گیج سفارشی جدید برای خوشه ابزار دیجیتال اضافه می‌کند و از گیج‌های اولیه 1965 تقلید می‌کند.

پانل ابزار جدید دارای گرافیک اسکیومورفیک است که دارای سرعت‌سنج دایره‌ای دوتایی و سرعت‌سنج مانند نمونه اصلی، تا حلقه کرومی و مرکز سوزن‌ها، فونت باریک و سوزن‌های قرمز است. اگرچه این تنها سرعت‌سنج و سرعت‌سنج هستند که ظاهر یکپارچه‌سازی با سیستم خنک‌کننده، بخش اطلاعات مرکزی و نشانگر سوخت از نظر طراحی مدرن‌تر هستند. اما آنها همان طرح رنگی گرافیک های یکپارچهسازی با سیستمعامل را حفظ می کنند تا به آنها کمک کند تا مطابقت داشته باشند.

بر اساس تصاویر، ظاهر کاملاً خوب به نظر می رسد. ما علاقه مند خواهیم بود که آنها را به صورت حضوری ببینیم، و چگونه کار می کنند. از این گذشته، گیج‌های اصلی، همانطور که در ویدیوی اینستاگرام بالا نشان داده شده است، دارای عمق و ابعاد زیادی هستند، که گیج‌های فیزیکی مربوط به دورانی هستند که خودروسازان هنوز مایل به ساخت ابزارهای آراسته بودند.

فورد ابزارهای سبک 1965 را به تمام موستانگ های فعلی اضافه می کند

این دومین خوشه سنج رترو است که فورد برای نسل فعلی موستانگ نیز منتشر کرده است. هنگامی که این خودرو به بازار عرضه شد، مجموعه‌ای از گیج‌ها بر اساس موستانگ‌های بدنه فاکس مدل اخیر، تا رنگ سبز کم‌رنگ برای زمانی که «روشن» هستند، دریافت کرد (زیرا گیج‌های مبتنی بر صفحه نمایش همیشه تا حدی روشن هستند).

این به روز رسانی برای هر نسل فعلی موستانگ، صرف نظر از پیشرانه یا تریم، کاملا رایگان است. از امروز برای افزودن بی سیم در دسترس خواهد بود. و این یک راه بسیار منظم برای مشارکت بیشتر دارندگان موستانگ در جشن تاریخ این مدل است. همچنین ما را به تعجب وا می دارد که چه طرح های دیگر گیج موستانگ در آینده اضافه خواهد شد. نظر خود را در نظرات با ما در میان بگذارید و به ما بگویید که مایلید چه سنجه هایی اضافه شوند.

ویدیو مرتبط: