فورد بسته ظاهری شصتمین سالگرد موستانگ را آماده می کند

·

فورد بسته ظاهری شصتمین سالگرد موستانگ را آماده می کند

پلاک موستانگ امسال 60 ساله می شود و فورد با راه اندازی یک بسته ظاهری 60 ساله برای خودروی فعلی جشن خواهد گرفت.

رونمایی برای گردهمایی ویژه ای است که فورد در 17 آوریل در شارلوت موتور اسپیدوی برنامه ریزی کرده است، یعنی همان تاریخی که 60 سال پیش موستانگ اصلی در نمایشگاه جهانی نیویورک به نمایش درآمد.

هیچ جزئیاتی در مورد این بسته فاش نشده است، اما عکس های تیزر منتشر شده در روز چهارشنبه برخی از نشان ها را نشان می دهد که بخشی از بسته را تشکیل می دهند. فورد گفت که این نشان‌ها ترکیبی از قرمز و آبنوس را نشان می‌دهند و از نشان‌ها و کلاهک‌های مرکزی چرخ‌ها در موستانگ که در نمایشگاه جهانی عرضه شد الهام گرفته شده‌اند.

رویداد در شارلوت برای عموم آزاد خواهد بود، اگرچه ثبت نام الزامی است و ممکن است نقاط محدود باشد. فورد گفت که اخبار بیشتری برای موستانگ در روز منتشر خواهد شد و همچنین سفرهایی برای بازدیدکنندگان در خودروهای مختلف موستانگ منتشر خواهد شد.

تیزر پکیج ظهور شصتمین سالگرد فورد موستانگ

تیزر پکیج ظهور شصتمین سالگرد فورد موستانگ

در حالی که موستانگ وارد هفتمین دهه خود در بازار می شود، بیش از 10 سال است که از جایگاه پرفروش ترین خودروی اسپورت در سطح جهان برخوردار است. به گفته فورد، نزدیک به یک میلیون نمونه در دهه گذشته ارائه شده است.

به طور قابل توجهی، موستانگ از همان روزهای اول پرفروش بوده است. نسخه اصلی، که فورد آن را یک مدل 1964 و نیم نامید، حتی اگر DMV های ایالتی آن را دهه 1965 عنوان کردند، تا پایان سال 1965، زمانی که موستانگ برای اولین بار به روز شد، حدود 700000 خریدار پیدا کرد.