فورد رنجر 2024 با بسته بندی نسخه ویژه STX عرضه می شود

·

بسته فعلی STX همچنین شامل مه شکن هالوژن، کنترل تهویه مطبوع دو منطقه ای، شیشه حریم خصوصی، یخ زدایی عقب، دو پورت USB، Android Auto و Apple CarPlay است. موتور ترند تغییر را برای رنجر 2024 تأیید کرد و در عین حال از گم شدن چرخ‌های فولادی مهر و موم پدربزرگتان، به اندازه گیربکس‌های دستی، واگن‌ها و ماشین‌های قهوه‌ای رنگ، یک خودروی روشن را تأیید کرد.

ما “در راه اندازی” را مشخص می کنیم زیرا رنجر جدید ابتدا تریم های بالایی را ارسال می کند. تخت کوتاه چهار در SuperCrew تنها انتخاب برای خریدارانی است که دفترچه سفارش را مطالعه می کنند. برای آن کامیون، گروه تجهیزات 101A دیگر وجود ندارد و کیت STX با قیمت 34160 دلار وارد بازار شده است. این امکان وجود دارد که وقتی XL SuperCab با جعبه شش فوت وارد تولید می شود، چرخ های فولادی بازگشتی داشته باشند. یا ممکن است نباشد. در این صورت، خریداران باید به بازارهای پس از فروش بروند یا شورولت کلرادو 2023 را در تریم پایه Work Truck در نظر بگیرند، Bowtie midsizer فقط در کارخانه روی مجموعه‌ای از چرخ‌های 17 اینچی فولادی Ultra Silver Metallic همراه با سپرهای مشکی در دسترس است.

به دلایلی که هنوز مشخص نیست، فورد در هنگام عرضه، تجهیزات استاندارد STX Special Edition Package را در رنجر 2024 که به تازگی معرفی شده است، ساخته است. این پکیج پیکاپ سایز متوسط ​​را با تزئینات رنگی بدنه، چراغ‌های جلو LED، مه شکن هالوژن، عملکرد میرایی برای درب عقب، و چرخ‌های آلومینیومی 17 اینچی بیرونی، صندلی‌های پارچه‌ای درجه یک، دسته گیج دیجیتال، صفحه نمایش لمسی 10 اینچی و سیستم اطلاعات سرگرمی و کمک به حفظ خطوط به نفع کسانی که در داخل هستند. فورد این پکیج را در سال 2021 به تریم پایه XL رنجر اضافه کرد تا برخی از ویژگی‌هایی را ارائه دهد که قبلاً نیاز به ارتقای XLT داشت، هزینه آن 995 دلار بود، اما به گروه تجهیزات XL 101A با دلار 1135 دلار نیز نیاز داشت. کامیون بالا چیزی است که پس از رسیدن 2024 به نمایندگی‌ها، از منو خارج می‌شود.

تولید فورد رنجر 2024 قرار است از 7 آگوست آغاز شود. وقتی خودروساز منوی پیکربندی را باز کرد، می‌توانیم دوباره درباره انتخاب چرخ‌های زیرزمینی بپرسیم.