فورد رویای دمدمی مزاجی با صفحه نمایش برای دمی دیوانه را در سر می پروراند

·

فورد رویای دمدمی مزاجی با صفحه نمایش برای دمی دیوانه را در سر می پروراند

فورد از زمانی که خودروهای برقی برقی موستانگ Mach-E و F-150 Lightning خود را به همراه داشت، راه‌های خلاقانه‌ای برای استفاده از آن فضا ارائه کرده است. آخرین مورد از یک سری پرونده های ثبت اختراع مربوط به فرانک می تواند خودروهای برقی را به ماشین های حماسی دم تبدیل کند.

این آخرین ثبت اختراع که توسط اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) در 16 آوریل 2024 منتشر شد و در ابتدا توسط فورد در 22 آگوست 2022 ثبت شد، با صفحه نمایش قابل جمع شدنی که روی قاب پشتی نصب شده است، سروکار دارد که می تواند مهمانی های درب عقب را زنده کند.

فورد F-150 Lightning Flash 2024

فورد F-150 Lightning Flash 2024

طبق برنامه، صفحه نمایش در محفظه ای به سمت پشت قفسه نصب می شود. با باز بودن قفسه، صفحه هنگام استفاده از شکاف محفظه بیرون می‌آید. فورد پیشنهاد می کند که یک پروژکتور نیز می تواند در قسمت زیرین جلوپنجره نصب شود تا در ترکیب با صفحه نمایش استفاده شود. چنین چیدمانی می‌تواند به حفظ فضای دم دستی کمک کند و در عین حال امکان تماشای فیلم در هنگام دم یا کمپینگ را نیز اضافه کند.

این به دنبال تعداد انگشت شماری از پرونده های ثبت اختراع فورد است که در اواخر سال 2023 ظاهر شد. یکی از آنها همچنین به صفحه متحرکی اشاره کرد که از محفظه ای در خرطومی بلند می شود، در حالی که دیگری درباره آویزان کردن صفحه نمایش از درب خرطومی باز صحبت کرد. دیگران در مورد مواردی مانند شارژ دستگاه بی سیم، ذخیره سازی با کنترل آب و هوا و سطوح کاری متحرک صحبت کردند – ویژگی هایی که ظاهراً بیشتر در محل کار متحرک هدف قرار می گیرند تا درب عقب.

تصویر ثبت اختراع روی صفحه نمایش فورد فرنک

تصویر ثبت اختراع روی صفحه نمایش فورد فرنک

قبل از آن، یکی دیگر از برنامه های ثبت اختراع فورد، برخی از ویژگی های بیشتر پسند، از جمله میز تاشو و بلندگوهای بلوتوث را مورد بحث قرار می داد. این ثبت اختراع در سال 2021 ظاهر شد و از آن زمان تاکنون چیزی از فورد در مورد این ویژگی ها نشنیده ایم.

با این حال، این امکان وجود دارد که یک صفحه نمایش روی قاب، یا برخی از ویژگی های جدید دیگر، بتواند آن را به یک به روز رسانی آینده لایتنینگ تبدیل کند، که اکنون باید خط تولید را حفظ کند زیرا نسل بعدی پیکاپ برقی فورد به تاخیر افتاده است.