لامبورگینی لوگوی خود را برای اولین بار در بیش از 20 سال به روز کرد

·

لامبورگینی لوگوی خود را برای اولین بار در بیش از 20 سال به روز کرد

علاقه مندانی که در 50 سال آینده در Pebble Beach Concours d'Elegance می چرخند، راه آسانی برای تشخیص تقریباً زمان ساخت لامبورگینی خواهند داشت. از اواخر سال 2024، خودروهای این برند از لوگویی استفاده خواهند کرد که با تمرکز بر مینیمالیسم بازطراحی شده است.

لامبورگینی خاطرنشان می کند که این اولین بار است که در بیش از 20 سال لوگوی خود را دوباره طراحی می کند و تغییرات ایجاد شده نسبتاً ظریف هستند. این نشان همچنان سپر شکل است و طرح کلی آن یکسان است. “LAMBORGHINI” در بالا نوشته شده است، درست بالای گاو نر که به نظر می رسد در حال شارژ شدن است. با این حال، قاب سپر کوچکتر است، با ظاهری صاف تر، و گاو به طرحی با جزئیات کمتر (مانند ستون فقرات) تبدیل می شود.

در اینجا لوگوی قدیمی برای مرجع است:

لامبورگینی لوگوی خود را برای اولین بار در بیش از 20 سال به روز کرد

در حالی که این گاو نر از زمان تأسیس شرکت در سال 1963 روی لوگو ظاهر شده است، اما به زودی برای اولین بار به تنهایی خواهد ایستاد. نه در خودروها، به نظر می رسد که آنها همچنان سپر خواهند پوشید، اما در برخی از مواد بازاریابی و تبلیغاتی برند. لامبورگینی همچنین فونت مخصوص برند را برای تقویت بیشتر هویت خود توسعه داد. شما آن را در مجله ای که شرکت منتشر می کند، به عنوان مثال، و در رسانه های اجتماعی خواهید دید.

لامبورگینی فاش نکرده است که کدام خودرو(های) لوگوی جدید را افتتاح خواهد کرد. جدیدترین نسخه اضافه شده به محدوده آن Revuelto است که از یک پیشرانه هیبریدی پلاگین 1001 اسب بخاری ساخته شده بر روی یک V12 جدید تنفس طبیعی نیرو می گیرد. برای جایگزینی آونتادور توسعه یافته است و در سال 2023 با لوگوی قدیمی رونمایی شد. اگر لوگوی جدید را دریافت کند، نمونه های اولیه با نشان قدیمی احتمالاً از دیدگاه کلکسیونر جالب خواهد بود.

ما می دانیم که این برند حداقل سه مدل جدید در خط تولید خود دارد: یک تکامل هیبریدی پلاگین از Urus وجود دارد که همچنین باید تعداد انگشت شماری به روز رسانی بصری در داخل و خارج دریافت کند، و جایگزینی برای هوراکان که ظاهراً کاهش خواهد یافت. به یک V8 توربوشارژ دوقلو و هیبریدی بروید. یکی از اینها مطمئناً اولین نفری خواهد بود که لوگوی جدید را بر تن خواهد کرد. با نگاهی به آینده، اولین لامبورگینی الکتریکی در حدود سال 2028 وارد بازار خواهد شد.