ماشین سلبریتی مورد علاقه شما چیست؟

·

ماشین سلبریتی مورد علاقه شما چیست؟

عکسی از پاریس هیلتون با عینک آفتابی سفید که از داخل لکسوس LFA سفیدش به سمت دوربین تکان می‌دهد

پاریس هیلتون با Lexus LFA جدید خود در مالیبو، کالیفرنیا در 15 ژوئیه 2011 دیده می شود.
عکس: ژان باپتیست لاکروآ (گتی ایماژ)

به هر دلیلی مردم شیفته آن هستند افراد مشهور، اما به عنوان یک خودروساز بیشتر به آن اهمیت می دهم ماشین های افراد مشهور از آخرین تعطیلات گرمسیری یا جدیدترین نقش اصلی آنها. سلبریتی ها شناخته شده است که برخی از بیشترین خودنمایی اتومبیل، بلکه برخی از آنها سواری های پیش پا افتاده تر، هم. اگر از طرفداران پر و پا قرص کارداشیان هستید، پس می‌دانید که آن‌ها عاشق رنگ‌های یکنواخت رنج‌روورز و رولزرویس هستند، یا اگر از طرفداران لوداکریس هستید، می‌دانید که او عاشق رنگ‌های بی‌تفاوت خود است. 1993 Acura Legend بیشتر از خود زندگی

من همیشه دوست داشته ام پاریس هیلتون مجموعه گسترده ای از اتومبیل ها؛ خوشحالم که می دانم پاریس با صدای کودک تقلبی دوست دارد ماشین هایش رنگارنگ، سکسی، سبک و اسپرت باشند. Bentley Continental GTC نمادین باربی صورتی او برای همیشه در ذهن من زنده خواهد ماند، اگرچه اینطور نبود ماشینی که عکس نمادین پاریس-بریتنی-لیندسی را ممکن کرد، ماشین مورد علاقه من که وارث هتل داشت لکسوس LFA او – او در واقع صاحب دو تا از آنها بود! نگاه كردن پاریس، شما بلافاصله او را به عنوان یک فرد ماشین تصور نمی کنید. او با رکاب‌های رکابی راه می‌رود و یک فنجان چای‌هواهوا را در یک کیف دستی حمل می‌کند، اما سپس روی صندلی راننده یک ابرخودرو می‌لغزد و با سرعت دور می‌شود. واقعا نمادین حتی می توان گفت که او در حال سرگردانی است.

بنابراین، مخاطب جالوپنیک، یک سلبریتی چه ماشینی سوار می‌شود که به شما این باور را می‌دهد که واقعاً بهترین زندگی خود را می‌گذرانند؟ آیا این خودرویی است که می‌خواهید آن را داشته باشید یا خودرویی است که از پشت پست‌های تایید شده اینستاگرام آن‌ها را تحسین می‌کنید؟ شما می توانید ماشینی را انتخاب کنید که یک ستاره کلاسیک متعلق به قبل از درگذشت آنها، یا نمونه ای مدرن تر از اتومبیل هایی که نخبگان را حمل می کنند. هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد، پس ادامه دهید و ماشین افراد مشهور مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید.