مجموعه‌های لامبورگینی، استون مارتین، مرسدس AMG، پورشه و کونیگزگ لگو تابستان امسال عرضه می‌شوند

·

مجموعه‌های لامبورگینی، استون مارتین، مرسدس AMG، پورشه و کونیگزگ لگو تابستان امسال عرضه می‌شوند

مجموعه‌های لامبورگینی، استون مارتین، مرسدس AMG، پورشه و کونیگزگ لگو تابستان امسال عرضه می‌شوند

لگو مجموعه‌ای از مجموعه‌های جدید با مضمون خودرو را معرفی کرده است. همانطور که معمول برای برندهای اسباب بازی های ساختمانی است، موضوع به سمت وسایل نقلیه فوق العاده عجیب و غریب و گران قیمت متمایل است، از مرسدس SL63 139000 دلاری در پایین ترین قیمت تا 3 میلیون دلاری Koenigsegg Jesko Absolut در رده بالا. اگر نمی توانید آن ماشین ها را در زندگی واقعی بخرید، به زودی می توانید مدل های پلاستیکی خود را از آنها بسازید.

برخی از همتایان در دنیای واقعی صرف نظر از هزینه آن قابل دستیابی نیستند. به عنوان مثال لامبورگینی Lambo V12 Vision Gran Turismo را در نظر بگیرید. کانسپت یکباره توسط لامبورگینی به طور انحصاری طراحی شده است گرن توریسمو، شبیه ساز مسابقه پلی استیشن. با این حال، لامبورگینی نسخه 1:1 را برای دنیای فیزیکی ساخت و موتور هیبریدی V12 با قدرت 808 اسب بخار از Sián FKP 37 در زیر بدنه‌اش قرار داشت.

نسخه Lego بخشی از سری Speed ​​Champions این شرکت است که طول آن حدود 6 اینچ است. این یک کار عالی برای گرفتن ظاهر حشره‌وار و چراغ‌های عقب Y شکل اصلی انجام می‌دهد. این مجموعه از 230 قطعه تشکیل شده است و با قیمت 26.99 دلار به فروش می رسد. این اولین خودروی Vision Gran Turismo لگو است، اما امیدواریم که بیشتر ببینیم.

همچنین دو مجموعه 2 خودرویی به خط قهرمانان سرعت می پیوندند. مجموعه ای با تم استون مارتین یک خودروی ایمنی Vantage را با یک مسابقه فرمول 1 AMR23 جفت می کند. هر دو با رنگ سبز روشن AMR با لوگوهای حامی واقعی به پایان رسید. این مجموعه شامل 564 قطعه است و قیمت آن 44.99 دلار است.

همچنین یک جفت مرسدس-AMG به عنوان یک مجموعه 2 خودرو وارد می شود. یک G 63 مشکی و SL 63 رودستر زرد، به همراه یک جفت برادران عینک آفتابی، مجموعه 808 قطعه را تشکیل می‌دهند. همچنین با قیمت 44.99 دلار به فروش می رسد. هر سه مجموعه Speed ​​Champions در 1 ژوئن 2024 وارد می‌شوند.

اگر به دنبال چیز کمی پیشرفته تر و دقیق تر هستید، لگو خط Technic را نیز ارائه می دهد. اولین بار یک پورشه GT4 e-Performance است، یک ماشین مسابقه ای 1000 اسب بخاری بر اساس 718 کیمن. این مجموعه همچنین می تواند به عنوان یک ماشین کنترل از راه دور عمل کند که از طریق یک برنامه گوشی هوشمند قابل دانلود به جلو، عقب و هدایت می شود. ست 834 قطعه ای 169.99 دلار قیمت دارد.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، کونیگ‌زگ جسکو ابسولوت، مدلی از ابرخودروی سوئدی است که گفته می‌شود حداکثر سرعتی بیش از ۳۰۰ مایل در ساعت دارد. این مدل با توجه به اینکه از 801 آجر پلاستیکی مجزا تشکیل شده است، کار تحسین برانگیزی در گرفتن ضریب درگ 0.278 Cd خودرو انجام می دهد. این مجموعه با قیمت 49.99 دلار به فروش می رسد و همراه با پورشه در تاریخ 1 آگوست 2024 عرضه می شود.

ویدیو مرتبط