مدیرعامل جیپ تایید کرد که گلادیاتور در سال آینده یک تریم 4X خواهد داشت

·

مدیرعامل جیپ تایید کرد که گلادیاتور در سال آینده یک تریم 4X خواهد داشت

مدیرعامل جیپ تایید کرد که گلادیاتور در سال آینده یک تریم 4X خواهد داشت

نه تنها پالت بیرونی جیپ گلادیاتور با Tuscadero Pink در سال آینده گسترش خواهد یافت، گزینه‌های پیشرانه این پیکاپ با تریم 4X نیز گسترش خواهند یافت. آنتونیو فیلوسا، مدیر عامل جهانی این برند، در لینکدین در مورد رنگ جدید نیز خبر داد و نوشت: «سال آینده، با گزینه Gladiator 4xe (رنگ‌هایی که اعلام می‌شود) این آزادی انتخاب را حتی بیشتر گسترش خواهیم داد. شماره 1 و شماره 2 پرفروش ترین پلاگین هیبریدی در ایالات متحده، جیپ رانگلر 4xe و جیپ گرند چروکی 4xe.” زمانی که جیپ گزینه اکو دیزل گلادیاتور را در سال گذشته کنار گذاشت، خریداران مجبور شدند به موتور 3.6 لیتری پنتاستار V6 به عنوان تنها گزینه موتور بسنده کنند.

یک پلاگین هیبریدی، گلادیاتور را مقرون به صرفه تر و قدرتمندتر می کند. V6 285 اسب بخار قدرت و 260 پوند فوت گشتاور تولید می کند. با فرض اینکه مهندسان جیپ پیشرانه فعلی 4X را بدون تغییر به Gladiator منتقل کنند، تریم 4X به 375 اسب بخار و 470 پوند فوت می رسد. این محصول یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ با 270 اسب بخار قدرت و 295 پوند فوت است. یک استارت/ژنراتور 44 اسب بخار دیگر و 39 پوند فوت و یک موتور الکتریکی در اتومات هشت سرعته که 134 اسب بخار و 181 پوند فوت اضافه می کند. یک باتری 17.3 کیلووات ساعتی به احتمال زیاد قادر خواهد بود تا مسافت 20 مایلی یا بیشتر را برای تمام خودروهای الکتریکی سوخت رسانی کند. Wrangler 4xe و Grand Cherokee 4xe هر دو می توانند 3500 پوند بکسل کنند.

به طور طبیعی، گلادیاتور 4xe نیز گران‌تر خواهد شد. قیمت Wrangler 4xe تقریباً 18000 دلار بیشتر از نسخه غیر هیبریدی است. یک دلتای مشابه برای گلادیاتور شاهد شروع یک پیکاپ PHEV از حدود 56000 دلار قبل از مقصد خواهد بود. یک اعتبار مالیاتی بالقوه 3750 دلاری بخش کوچکی از آن را جبران می کند.

قبل از ورود آن کامیون، ما به دنبال گزینه‌های الکتریکی در جای دیگری در خط تولید هستیم، واگنیر S با باتری الکتریکی که تا پایان امسال عرضه می‌شود، و پس از آن Recon با باتری الکتریکی. سپس، طبق آخرین تماس UAW با Stellantis، نسخه‌های گسترده‌تر از Wagoneer و Grand Wagoneer در سال 2025 عرضه می‌شوند.

ویدیو مرتبط: