مردی بعد از اینکه سوار ماشین خودش شد از خودش شکایت کرد

·

مردی بعد از اینکه سوار ماشین خودش شد از خودش شکایت کرد

علیرغم اینکه چقدر آنها را دوست داریم، ماشین ها مردم را وادار به انجام کارهای احمقانه می کنند. چه از روی میل باشد اضافه پرداخت برای بودن آنها در حین رانندگی بی خبر، اتومبیل ها می توانند به بدترین شکل بر قضاوت تأثیر بگذارند. وسیله نقلیه تصادفات واقعاً می تواند احمقانه را در مردم نشان دهد. در این داستان عجیبی که نزدیک به 20 سال پیش با آن مواجه شدم، مردی را که پس از تصادف سعی کرد از خود شکایت کند، در نظر بگیرید.

کورتیس گوکی هم ساکن و هم راننده کامیون کمپرسی در شهر لودی، کالیفرنیا، یک شهر کوچک در شمال کالیفرنیا در خارج از استاکتون بود. به گفته همسر گوکی، روندا، در طول طوفان زمستانی در دسامبر، گوکی کامیون کمپرسی را به وسیله نقلیه شخصی خود عقب انداخت و باعث خسارت شد.

ظاهراً بیمه گوکی این خسارت را پوشش نمی‌دهد، زیرا مدتی بعد، او بابت خسارت 3600 دلاری به وسیله نقلیه‌اش – وسیله نقلیه‌ای که هم به نام او و هم به نام همسرش بود – به شهرداری درخواست داد. او حتی در شهر اعتراف کرد که تصادف تقصیر او بوده است، با این حال هنوز ادعای خود را مطرح کرده است. اجازه دهید تکرار کنم که اگر متوجه نشدید اینجا چه اتفاقی می‌افتد: این مرد با یک کامیون شهری که در حال رانندگی بود به وسیله نقلیه خود بازگشت و انتظار داشت که شهر هزینه خسارت را بپردازد. بهتر می شود.

البته شهر به دلایل واضح این ادعا را رد کرد: شما نمی توانید از خودتان شکایت کنید. بنابراین، روندا گوکی با فکر اینکه او باهوش است یا چیزی شبیه به این بود، تصمیم گرفت ادعای دیگری کند، اما این بار این ادعا فقط نام او بود، نه همسرش. دلیل او این بود که شهر ادعای شوهرش را رد کرد زیرا او عامل حادثه بود. قرار دادن نام او در یک ادعای جدید «تضاد منافع ادعایی شوهرش» را از بین می‌برد لودی نیوز شرح داده شده. او همچنین مبلغ خسارت را به 4800 دلار افزایش داد. گفتن “من حق دارم از شهر شکایت کنم زیرا وسیله نقلیه شهری به وسیله نقلیه شخصی من آسیب رساند.” او تقریباً تهدیدآمیز ادامه داد. من به خوبی شوهرم نیستم. من حق دریافت وسیله نقلیه جایگزین و بیمه وسیله نقلیه را دارم.» باشه خانم

البته ادعای او نیز رد شد. استیو شوابائر، دادستان شهر لودی، اساساً گفت که این ادعا احمقانه است، به خصوص که کورتیس در ابتدا اعتراف کرده بود که او مسئول این حادثه بوده است. و به یاد داشته باشید، کالیفرنیا یک ایالت دارایی اجتماعی است. آنچه مال من است مال توست و اینها. شوابائر به این موضوع اشاره کرد NBC News به هنگام.

شما می توانید از همسرتان برای طلاق شکایت کنید، اما نمی توانید از همسرتان به دلیل قصور شکایت کنید. آنها طبق قانون کالیفرنیا یک زوج متاهل هستند. آنها یک موجودیت هستند. این آسیب به اموال جامعه است.

بنابراین اگر زمانی آنقدر خود را بی‌کفایت و حق دارید که سعی می‌کنید از خود شکایت کنید تا از شخص دیگری برای پرداخت خسارت وسیله نقلیه‌ای که تماس گرفته‌اید، بخواهید، قبل از انجام این کار دو بار فکر کنید. احتمالاً تقریباً 20 سال بعد همچنان در مورد شما صحبت می شود و به آن می خندند.