مرسدس بنز V کلاس 2027 برای اولین بار جاسوسی شد

·

مرسدس بنز V کلاس 2027 برای اولین بار جاسوسی شد

مرسدس بنز در مراحل اولیه توسعه ون کلاس V بعدی خود است و یک قاطر آزمایشی نیز مشاهده شده است.

یک قاطر آزمایشی یک نمونه اولیه است که از یک بدنه موقت استفاده می کند که معمولاً از یک وسیله نقلیه موجود قرض گرفته شده است تا مکانیزم های جدید را پنهان کند. در این مورد مرسدس از بدنه اصلاح شده کلاس V فعلی استفاده کرده است.

این حس نسبت های وسیله نقلیه را به ما می دهد. به عنوان مثال، کلاس V بعدی عریض‌تر از کلاس فعلی خواهد بود، همانطور که با قوس چرخ‌های گشاد شده مشخص می‌شود. همچنین کمی طولانی تر خواهد بود.

بریدگی‌های دنده استتار برای سنسورهای مختلف، و همچنین سنسورهای پنهان روی درپوش آینه‌های جانبی، به ویژگی‌های پیشرفته خودکار کمک راننده اشاره می‌کنند. ممکن است یک نسخه پیشرفته‌تر از سیستم Drive Pilot مرسدس بنز وجود داشته باشد که در حال حاضر در سطح 3 در مقیاس SAE از قابلیت رانندگی خودران رتبه‌بندی شده است، زیرا به راننده امکان می‌دهد در شرایط خاص برای مدت کوتاهی از جاده نگاه کند.

Van.EA - بار و مسافر

Van.EA – بار و مسافر

این وسیله نقلیه بر اساس پلت فرم جدید EV اختصاصی مرسدس به Van.EA طراحی شده برای خودروهای تجاری سبک خواهد بود. پلت فرم Van.EA دارای طراحی سه ماژول است که به راحتی با اندازه های مختلف خودرو سازگار می شود. هر دو پیشرانه تک موتوره و دو موتوره برای کلاس V بعدی انتظار می رود.

به دنبال کلاس V بعدی باشید که در سال 2026 به عنوان مدل 2027، از جمله در بازار ایالات متحده، عرضه خواهد شد. مرسدس سال گذشته برنامه های خود را برای معرفی یک ون لوکس سایز متوسط ​​در ایالات متحده تایید کرد، خودرویی که تصور می شود کلاس V بعدی باشد.

کلاس V فعلی هرگز در ایالات متحده فروخته نشد، اما یک نسخه بی‌ارزش که عمدتاً خریداران تجاری را هدف قرار می‌داد، در اینجا به‌طور خلاصه به‌عنوان Metris فروخته شد. مرسدس همچنین ون Sprinter بزرگتر را در اینجا برای خریداران تجاری ارائه می دهد.