مرسدس AMG GT 63 SE 2025 Performance یک PHEV بسیار سریع است

·

مرسدس AMG GT 63 SE 2025 Performance یک PHEV بسیار سریع است

یک سگ برتر جدید در خط تولید مرسدس-AMG GT کوپه وجود دارد. به مرسدس AMG GT 63 SE Performance 2025 سلام کنید. همانطور که از نام آن مشخص است “E Performance” قدرت هیبریدی را به متمرکزترین خودروی سری AMG مرسدس اضافه می کند. به طور خاص، AMG GT را به یک پلاگین هیبریدی با یک بسته باتری کوچک و موتور الکتریکی پرقدرت تبدیل می کند.

چقدر قدرت؟ ترکیب 805 اسب بخار قدرت و 1047 پوند فوت گشتاور را از 4.0 لیتری توئین توربو V8 و موتور الکتریکی آن امتحان کنید. این به آن برتری نسبت به قدرتمندترین AMG GT 63 در 228 پونی و 457 پوند فوت می دهد. البته، این سریع‌ترین نسخه به سرعت 60 مایل در ساعت است که زمان آن 2.7 ثانیه است و حداکثر سرعت آن 1 مایل در ساعت کمتر از علامت 200 است. موتور الکتریکی که توسط یک گیربکس دو سرعته جابجا می شود، روی محور عقب نصب شده است و حداکثر قدرت 201 اسب بخار را برای افزایش شتاب دارد، اما می تواند خروجی مداوم 94 اسب بخار را ارائه دهد. بسته باتری 400 ولتی 6.1 کیلووات ساعتی با سیستم خنک کننده منحصر به فرد برگرفته از فرمول 1 نیز برای اهداف توزیع وزن در قسمت عقب قرار دارد.

درست مانند سایر نسخه‌های AMG GT، این نسخه نیز دارای چهار چرخ متحرک 4Matic است، حتی زمانی که با نیروی الکتریکی کار می‌کند. مرسدس به تخمین برد الکتریکی اشاره نمی کند، اما با توجه به کوپه 4 در پرفورمنس AMG GT 63 SE با نسخه خود از این پیشرانه، تنها می تواند 7 مایل را مدیریت کند، ما گمان می کنیم که این یک مقدار مشابهی از زمین را پوشش دهد. این در شهرهای اروپایی با مناطق کم آلایندگی بسیار مفید خواهد بود، اما در اینجا در ایالات متحده بسیار کمتر است. باتری را می توان با وصل کردن به پورت سپر عقب شارژ کرد. بازیابی انرژی از طریق ترمز احیا کننده دارای چهار تنظیم (!) است و می تواند به اندازه ای قوی باشد که مرسدس می گوید می توان آن را مانند یک خودروی برقی با حالت رانندگی با یک پدال رانندگی کرد.

مرسدس AMG GT 63 SE 2025 Performance یک PHEV بسیار سریع است

تمام نوآوری‌های با کارایی بالا که در مدل‌های غیر PHEV AMG GT دیده می‌شود، به‌عنوان تجهیزات استاندارد در اینجا نیز وجود دارند، از جمله AMG Active Ride Control، آیرودینامیک فعال (اقتباس شده با عملکرد بالاتر E Performance)، عقب. -فرمان محور و ترمزهای سرامیکی کربنی در مورد حالت‌های درایو، “Electric” و “Battery Hold” را به عنوان دو گزینه اضافی فراتر از شش گزینه در غیر PHEV اضافه می‌کند.

با نشان قرمز GT 63 S در عقب و نشان “E Performance” در گلگیرهای جلو، می توانید از بیرون به E Performance پی ببرید. البته، مشاهده وصل شدن آن واضح ترین نکته است. مجموعه ای از چرخ های 20 اینچی تانتالیوم خاکستری به صورت استاندارد نصب شده اند، اما عکس های اینجا چرخ های 21 اینچی اختیاری را نشان می دهند.

مرسدس به مردم این امکان را می دهد تا برنامه “Manufaktur Signature” خود را برای کوپه AMG GT 2025 بررسی کنند که امکان سفارشی سازی بسیار عمیق تر رنگ ها و مواد را فراهم می کند. به عنوان مثال، مرسدس می گوید که می توانید این مدل E Performance را در Manufaktur Desert Sand یا Manufaktur Cirrus Silver Magno در میان بسیاری از گزینه های رنگ دیگر مشخص کنید. ترکیب‌های جذاب مشابهی برای داخل کابین باید امکان‌پذیر باشد، از جمله وسایل تجملی مانند کف‌پوش‌های عمیق با لوله‌های چرمی که با روکش صندلی‌ها مطابقت دارند و خیلی چیزهای دیگر.

قیمت این مدل هنوز در دسترس نیست، اما مرسدس می گوید که باید در اواخر سال 2024 وارد نمایندگی های ایالات متحده شود.

ویدیو مرتبط: