مرسدس G 580 با فناوری EQ ابتدا G Wagon و دوم EV است

·

مرسدس G 580 با فناوری EQ ابتدا G Wagon و دوم EV است

مرسدس G 580 با فناوری EQ ابتدا G Wagon و دوم EV است

G Wagen برقی – مرسدس بنز G 580 2025 با فناوری EQ – برای چه کسی است؟ هنوز قیمت آن اعلام نشده است، اما گران خواهد بود. برد هنوز اعلام نشده است، اما در چرخه آزمایش اروپا 294 مایل می‌رسد و این بدان معناست که EPA احتمالاً آن را حدود 250 ارزیابی می‌کند. به نظر تفاوت قابل‌توجهی با نسخه‌های احتراقی و هیبریدی ندارد، اما همانطور که می‌بینید. بیرون، این همه با طراحی است.

به گفته مایکل شایب، مدیرعامل مرسدس-AMG، این خودرو ابتدا باید G Wagon باشد، مهم نیست که چه پیشرانه ای دارد. این بدان معناست که قابلیت آفرود و شکل نمادین آن در اولویت است. Scheibe می‌گوید مرسدس می‌توانست با تغییر شکل آن را آیرودینامیک‌تر کند، اما در این صورت G Wagon نمی‌شد.

از نظر ظاهری، تفاوت اصلی بین G کلاس الکتریکی و سایرین، قاب جلوپنجره روشن، هود لاین بلندتر، و تغییرات جزئی برای بهبود آیرودینامیک است – تریم ستون A کمی تغییر یافته، اسپویلر کوچک سقف، و پرده‌های هوا روی گلگیرهای عقب. در داخل، کنترل ترفندهای انحصاری EV مانند چرخاندن ماشین در محل، در جایی قرار دارند که دکمه‌های قفل متفاوت باید قرار بگیرند. خودشه.

Scheibe اعتراف می کند که ممکن است خودروهای الکتریکی وجود داشته باشند که سریعتر شتاب بگیرند یا سریعتر شارژ شوند، اما کلاس G باید توانایی چهار چرخ خود را حفظ کند. در اروپا، وسایل نقلیه با وزن بیش از 3500 کیلوگرم (7716 پوند) را نمی توان با گواهینامه رانندگی استاندارد اتومبیل سواری رانندگی کرد. مرسدس با وزنی معادل 7716، از جمله کامپوزیت فیبر کربن، صفحه زیر شکم 127 پوندی که بسته باتری را در برابر سنگ ها محافظت می کند، درست تا آن خط راه رفت. از آنجا به سمت عقب کار می کنیم، اندازه باتری با محدودیت های جرم تعیین می شود و محدوده با شکل آن محدود می شود. مرسدس حتی سعی نمی کند با برد 381 مایلی هامر EV برابری کند. برای مشخصات کامل اینجا کلیک کنید

به هر حال ممکن است مهم نباشد. مرسدس معتقد است که کلاس G خودرویی برای همه است. نجاران آلمانی که موتورهای دیزلی را به عنوان کامیون کار می خرند در یک سر طیف قرار دارند. با این حال، در نقطه مقابل خریداران سبک زندگی قرار دارند و پول در اینجاست. دلیلی وجود دارد که مرسدس تصمیم گرفت G الکتریکی را در تپه های بورلی عرضه کند. با یک رانندگی سریع در منطقه خواهید دید که G-Class یک SUV فراوان تر از Chevy Trax است. طبیعتاً هیچ یک از آنها ذره ای گل ندارند.

مرسدس بر این باور است که اکثر G واگن های الکتریکی دومین یا سومین خودروی خانگی خواهند بود، بنابراین حداکثر برد چندان مهم نیست. دارندگان واگن G برای تنها نوع حمل و نقل خود به آن متکی نیستند. برای سفرهای طولانی مدت، این مالکان گزینه های دیگری خواهند داشت.

در پایین جاده، ممکن است تغییر کند. این شرکت در حال سرمایه گذاری در شبکه های شارژ مرسدس یا شریک مرسدس در ایالات متحده و چین است. آنها قبلاً در اروپا شروع به کار کرده اند. مرسدس متوجه شد که شبکه به اندازه کافی در جاهایی که مشتریانش می خواهند بروند به سرعت در حال گسترش نیست. به عنوان مثال، Scheibe به شبکه برنامه ریزی شده در امتداد اتوبان ها از شهرهای بزرگ آلمان تا اتریش که یک مقصد محبوب اسکی است اشاره کرد.

پایگاه مشتری مورد نظر G 580 با فناوری EQ آشکارسازی ستاره‌دار و تأثیرگذار آن را توضیح می‌دهد. ماشین روی دریاچه ای ظاهر شد که در مه پوشانده شده بود که توسط دستگاه های یخ خشک پمپ می شد و سپس تراویس اسکات برای یک کنسرت کوچک از بالای ماشین بالا رفت. تعدادی از واگن های کلاسیک G نیز به نمایش درآمدند، از جمله یک مدل اصلی 1979 با نشان های Puch و یکی که به گفته ما، متعلق به کندال جنر بود.

Puch اکنون Magna Steyr است، شرکتی که G-Class را در گراتس اتریش، عمدتاً به صورت دستی، اداره و می‌سازد. یکی از نمایندگان مرسدس توضیح داد که تنها یک ربات در کل کارخانه وجود دارد. این امکان سفارشی‌سازی زیادی را فراهم می‌کند، در صورتی که می‌خواهید کلاس G شما زرد نئونی باشد، اما انعطاف‌پذیری نیز دارد.

این انعطاف پذیری با رشد و فروکش کردن هوس های بازار خودروهای برقی مفید خواهد بود. مرسدس می‌تواند تا حدی نسبت ICE و G واگن‌های الکتریکی را که در حال ساخت است، تنظیم کند. مطمئناً، روند ساخت دست کمی کندتر است، اما شرکت آن را به عنوان یک مزیت می‌داند. آنها دوست دارند عرضه را کمی پایین و تقاضا را بالا نگه دارند.

ویدیو مرتبط: