مرکز تجربه فورد موستانگ به زودی دفتر مرکزی خودروهای پونی برای مالکان خواهد بود

·

مرکز تجربه فورد موستانگ به زودی دفتر مرکزی خودروهای پونی برای مالکان خواهد بود

مرکز تجربه فورد موستانگ به زودی دفتر مرکزی خودروهای پونی برای مالکان خواهد بود

مجموعه تجربیات کارخانه‌ای فورد برای مالکان با مرکز تجربه موستانگ آینده گسترش می‌یابد. فورد که اواخر امسال و در مجاورت جاده سرعتی موتور شارلوت افتتاح می شود، پیش نمایش آن را به صورت “را مقصدی برای همه چیز موستانگ.” یک گالری میراث به سبک موزه، بازدیدکنندگان را به تور 60 ساله موستانگ می برد، مغازه خرده فروشی اجباری پر از یادگاری های کالا برای بردن خاطرات به خانه. مدرسه مسابقه پرفورمنس فورد میزبان پیست موستانگ رها شده خود خواهد بود. دوره های روزانه در مجتمع سرعت، این ها با هدف EcoBoost و GT Trims که در نهایت پس از Dark Horse Track Attack، ماژول های مخصوص به خود را دریافت می کنند، دانشجویانی که می خواهند سواری های شخصی خود را ارتقا دهند تا با مهارت های جدید خود مطابقت داشته باشند، می توانند قطعات پس از فروش را خریداری کنند. فروشگاه قطعات Mustang Experience برای افرادی که واقعاً دیوانه هستند، این مرکز آماده میزبانی رویدادهای شرکتی و عروسی است.

یک سال پیش، شایعاتی مبنی بر یک کورس جاده ای جدید در شارلوت موتور اسپیدوی منتشر شد که راننده سابق فرمول 1 الکس وورز در طراحی آن کمک می کرد. از آن زمان تاکنون چیزی رسمی در مورد اضافه شدن این خودرو شنیده نشده است، اما انتشار فورد به یک مسیر جاده ای جدید 1.7 مایلی اشاره می کند که قرار است در این سه ماهه افتتاح شود. اگر اینطور باشد، به مدرسه پرفورمنس فورد و سایر بازدیدکنندگان پیست تجربه بهتری نسبت به شارلوت روال بدنام می‌دهد که شبیه به رولکس 24 در دیتونا، یک مسیر جاده‌ای داخل میدان را با بیضی‌های سنتی نسکار ترکیب می‌کند.

در طرف دیگر مسیرها، فورد سبک اولیه خود را برای ماشین‌های مسابقه‌ای جدید موستانگ GT3 IMSA با پشتوانه کارخانه‌ای که در مسابقات قهرمانی خودروهای ورزشی IMSA کمپین خواهند کرد، نشان داده است. این خودرو که Champion Spirit Livery نام دارد، به هشت خودروی رقابتی موستانگ که بین سال‌های 1964 تا 1997 فعالیت داشتند، افتخار می‌کند. برگزیدگان برگزیده:

  • موستانگ‌های آماده‌شده توسط آلن مان که در تور دو فرانس سال 1964 اول و دوم شدند، تنها پنج ماه پس از اولین حضور موستانگ.
  • Shelby GT350 که در سال 1965 قهرمانی SCCA B-Production را برد.
  • موستانگ آمریکایی شلبی 1966 که برنده فصل افتتاحیه SCCA Trans-Am Series شد.
  • موستانگ باس 302 1970 که پارنلی جونز و جورج فولمر برای برنده شدن در سری SCCA Trans-Am آن سال استفاده کردند.
  • زاکسپید موستانگ توربوشارژ 1981 که نشان دهنده بازگشت فورد به مسابقات اتومبیلرانی اسپرت بود.
  • 1985 Roush IMSA Mustang GTO که در 9 مسابقه IMSA در راه قهرمانی راننده و سازنده برنده شد.
  • Roush IMSA Mustang GTO 1987 که برنده مسابقه 24 ساعته Daytona شد.
  • و 1997 Mustang Cobra Trans-Am که با 11 پیروزی متوالی مدعی فصل SCCA Trans-Am شد.

تیم Ford Multimatic Motorsports در اولین مسابقه ماه آینده خود، Motul Course de Monterey که توسط هیوندای N در Weathertech Raceway Laguna Seca طراحی شده است، وارد موستانگ GT3 IMSA خواهد شد. Champion Spirit Livery سپس برای جایزه بزرگ دیترویت به دیترویت پرواز خواهد کرد. پس از آن، این تیم تا پایان فصل به رنگ استاندارد خود از شش ساعت گلن ساهلن در ماه ژوئن تبدیل خواهد شد.