مزایا و معایب ام وی ام 315 چینی مقایسه چری با 206 تیپ 5-عکس و مشخصات ام وی ام مدیران خودرو | mvmblog

·

شما می‌توانید با مراجعه به سایت دیوار از آخرین قیمت خرید و فروش پژو ۲۰۶ مطلع شوید. با یک نگاه به اطلاعات فنی آن متوجه خواهید شد که X22 از لحاظ فاصله محوری و ابعاد با ۳۱۵h متفاوت می‌باشد و در کل یک هاچ بک کراس به شمار می‌آید که از پایه به این صورت طراحی گشته است. این خودرو با گلگیرهای مجله خبری خودرو ام وی ام مشکی و اورینگ های کوچک و باربندهای بسیار به درد بخور جای خود را به خوبی در بازار ایران باز کرده است. ام وی ام ایکس ۲۲، خودرویی در مسیر سلیقه جوانان است، هرچند در کنار همه تعریف و تمجیدهایی که از آن شده، معایب ایکس ۲۲ نیز توسط بسیاری از کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

  • ترمزهای کاسه‌ای عقب از نسل اول ام وی ام 315 تاکنون همراه این خودرو بوده‌اند و با وجود تغییر نسل و عرضه نسخه فیس‌لیفت، وضعیت آن‌ها تغییری نکرده است.
  • امروز، در طرف دیگر داستان، قصد داریم در مورد معایب این هاچ بک محبوب مدیران خودرو برای شما بنویسیم و دلایلی منطقی مطرح کنیم که چرا نباید یک ام وی ‌ام ۳۱۵ خریداری نمایید.
  • غربیلک فرمان و پنل کیلومتر شمار نیز طراحی متقاعدکننده داشته و می‌توان آنها را نسبتاً زیبا قلمداد کرد.
  • شاید بزرگ‌ترین مشکل و ایراد ام وی ‌ام ۳۱۵ را بتوان بازار دست دوم فوق العاده بد آن مطرح کرد.

با توجه به نحوه طراحی درب عقب و کوچک بودن اندازه پنجره عقب ام وی ام 315 نمی‌تواند دید خوبی برای راننده به خصوص در دنده عقب داشته باشد. بله اگر خودرو نسبتا کم‌کارکرد و سالم باشه، برای شما گزینه خوبی محسوب میشه. در مجموع باید عنوان داشت که طراحی کابین MVM 550 و کاربردپذیری آن می‌تواند به حد کفایت نیازهای مشتریان در این رنج قیمت را برآورده سازد.

گنجایش کم صندوق از معایب ایکس ۲۲ است؟

با توجه به قیمت ام وی ام X22 نباید انتظار پیشرانه ی قدرتمند و عالی داشته باشید. این خودرو دارای یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی می‌باشد که قادر به تولید حداکثر قدرت 105اسب بخار در دور موتور 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 135 نیوتن متر در دور موتور 2750 دور در دقیقه می‌باشد. با وجود این قدرت و گشتاور شتاب 0 تا 100 کیلومتر در 15 ثانیه رخ می‌دهد و حداکثر سرعت 160 کیلومتر بر ساعت را به ارمغان خواهد آورد. قطعات خودروهای چینی در مقابل خودروهایی که در کشور تولید می شوند، کمی سخت تر و با قیمت بیشتری عرضه شده اند چرا که قطعات این خودروها در داخل تولید نمی شوند و وارداتی هستند. با این وجود یکی از نقاط ضعف خودروهای خارجی که در کشور هستند، دسترسی کمتر و البته امکان پذیر به قطعات خودرو می باشد که باید در طی کیلومترهای مختلف اقدام به تعویض آنها کنید. با این وجود در ادامه این گزارش به بررسی هزینه استهلاک خودرو ام وی ام x22 خواهیم پرداخت.

وان پلاس پد معرفی شد؛ اولین تبلت OnePlus با اندروید ۱۳ و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی

دلیلی برای این امر هم وجود نداشت، این خودرو آمده بود تا جای ماتیز را بگیرد. البته باید گفت که این کپی و تقلید فقط در ظاهر بسیار شبیه به ماتیز بود و در مسائل فنی و ایمنی فاصله‌ای زیادی با آن داشت. خلاصه که پس از مدتی حضور در بازار ایران بازهم القابی که در ابتدا به ماتیز می‌دادند بهام وی ام 110اطلاق شد. وزن سنگینش استقرار و چسبندگیه بسیار خوبی در جاده و سرعت های بالا بوجود میاره. تجربه رانندگی در یک روز معادل هزار و سیصد کیلومتر بدون خستگی رو باهاش دارم.

همچنین قابل ذکر است که تفاوت نسخه‌های مختلف این خودرو تنها در پبشرانه آن‌ها بوده و تفاوتی در گیربکس، ابعاد و امکانات آن وجود ندارد. چون من موفق نشده ام سوار mvm بشم نمیتوانم در این موضوع نظر بدم پس نقد این قسمت را میسپارم به شمایی که سوار این ماشین شدید. لطفا کسایی که سوار این ماشین شدند نکات مربوط به سواری مثل هندلینگ، نرمی کمک فنرها، صدای موتور، ضربه های کابین و … و در آخر اینکه سواری کدام ماشین بهتر است را در کامنت ها بذاره تا من و دیگران استفاده کنیم.

http://architecture-competitions.ir