معایب ام وی ام 110 فروشگاه اینترنتی یدک کار | mvmblog

·

پس از توقف تولید ماتیز در کرمان خودرو، تولید یک خودروی همکلاس ماتیز توسط زیرمجموعه کرمان خودرو یعنی مدیران خودرو آغاز شد. به خط تولید خود فراخوانده بود و نام دوو ماتیز را بر روی آن نهاده بود. همچنین توسط خودروساز موفق آن دوران یعنی کرمان خودرو که در آن سال ها مشغول تولید محصولات دوو بود تولید می شد و از بازار بسیار خوبی نیز بهره مند بود تا جایی که تولید این خودرو در سال ۱۳۷۹ برابر بود با ۴۰۴۱ دستگاه. اولین مورد از معایب ام وی ام 315 از نظر فنی مربوط به سیستم ترمز این خودرو می‌باشد. ترمزهای کاسه‌ای از اولین نسخه ام وی ام 315 همراه آن بوده و دارای میزان ایمنی، متوسط است.

  • از آن جا که کیفیت مونتاژ خودرو در ایران شانسی است، ممکن است برخی مالکان ام وی ‌ام ۳۱۵ بعضی از مشکلات مطرح شده در این مطلب را نداشته باشند، ولی این بدین معنی نیست که این خودرو مدلی کاملاً بی عیب و ایراد است.
  • با توجه به وزن ام وی ام 315 پلاس که اکنون به 1285 کیلوگرم رسیده است، استفاده از چنین پیشرانه‌ای نتیجه‌ای به جز شتاب و کشش متوسط را به همراه نخواهد داشت.
  • حتی ساندرو استپ‌وی نیز با اینکه روی کاغذ قدرت مشابه و فقط 5 نیوتن‌متر گشتاور بالاتر دارد اما در عمل از شتاب و کشش بهتری بهره میبرد.
  • حال با کاهش قطعه و مشکلات واردات خودرو، افزایش قیمت خودروهای خارجی بیش از خودروهای داخلی نمود پیدا کرده است و اقبال مردم برای خرید آن ها کمتر شده است.
  • هدف از ساخت این خودرو نیز خانواده‌های ایرانی بودند که تمایل به خرید پژو ۲۰۶ داشتند، ولی به‌دلیل کم‌بودن ظرفیت صندوق نسخه هاچ‌بک این خودرو از تصمیم خود منصرف می‌شدند.

آقا من بعد سی و اندی سال زندگی و زحمت تو این مملکت میخوام ی ماشین بخرم با کلی قرض و قوله. از پراید متنفرم، میگن خانواده پژوه، پارس و 206 و… واسه جلوبندی و سرسیلندرش پدرتودر میاره. فرم سپر و به ویژه دریچه‌های تهویه و قاب‌های مه شکن کاملا متناسب با سبک طراحی چراغ‌های جلو بوده و فرمی متناسب و متقاعدکننده برای چهره ام وی ام ۵۵۰ رقم زده است.

عیب دوم: ترمزهای کاسه‌ای عقب

وظیفه انتقال قدرت در ام وی ام X22 بر عهده جعبه دنده های 5 سرعته دستی و یا 4 سرعته اتوماتیک نهاده شده است. جعبه دنده 5 سرعته دستی که وضعیتش مشخص است و ایراد خاصی به آن وارد نیست اما جعبه دنده اتوماتیک این مجله خبری خودرو ام وی ام خودرو سراسر عیب و ایراد است. اولین موردی که راننده را بسیار ناراضی خواهد کرد عدم وجود سیستم تیپ ترونیک یا تعویض دنده دستی است چرا که خودروهای ارزان تر نظیر اچ سی کراس هم از این سیستم بهره مند هستند.

سونی اکسپریا ۱ مارک ۵، گلکسی اس ۲۳ را به گوشه رینگ می‌برد + تصاویر جدید

همچنین صدای پیشرانه در دورهای بالا زیادی به داخل کابین نفوذ میکند اما در دورهای پایین این قضیه قابل چشم پوشی است. یکی از مهم‌ترین انتقاداتی که به چری تیگو ۳ وارد می‌شود، قدرت و پیشرانه ضعیف آن است. در خصوص معرفی ام وی ام x22 باید گفت این محصول چینی دارای یک موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه با حجم موتور ۱۴۹۷ سی‌سی است.

بینگ جدید مایکروسافت معرفی شد؛ از قابلیت های جدید تا نحوه استفاده از رقیب گوگل و چت GPT

بسیاری از مالکان این خودرو از این شکایت دارند که با بالا رفتن کارکرد خودرو داشبورد و درب‌ها به اصطلاح به صدا می افتند. در سرعت‌های بالا و در اتوبان، صدای باد بسیار داخل کابین می‌پیچد و از طرفی، نفوذ صدای موتور به داخل کابین ام وی ‌ام ۳۱۵ بسیار زیاد می‌باشد. در کل، از خودرویی در این رده قیمتی انتظار کابین بسیار بهتری می‌رود که متاسفانه، این خودرو در این بخش شما را نا امید خواهد کرد.

http://architecture-competitions.ir