معایب ام وی ام 110 مجله همراه مکانیک | mvmblog

·

اما با درصدی افزایش به مشتریان می دهند.قطعات این خودرو تنها به ماتیز شباهت دارد و نمی توان آنها را با خودرو دیگری جایگزین کرد. این خودرو که حجم ۱۰۸۳ سی سی و قدرت ۶۸ اسب بخار دارد در مقایسه با ۲۰۶ تیپ دو از شتاب بالاتری برخوردار است و می توان وزن سبک این خودرو را مزید بر علت دانست اما به واقع باید کیفیت این خودرو را بالا برد و تضمین کرد تا بتواند در بازار موفق باشد. بوق خودرو بر روی فرمان قرار دارد که البته به صورت دو دکمه است و عادت کردن به آن کمی زمان لازم دارد. برخلاف تصور خیلی از افراد که MVM را یک خودروی شهری می دانند این خودرو بیشتر از پراید قابلیت جاده ای و مسافرت های بین شهری را دارد.

  • ایرادی که می‌توان به آن گرفت، پدال ترمز است که دارای حساسیت کافی نیست، ولی قدرت ترمزها با ترمزهای پژو ۲۰۶ برابری می‌کند.
  • عاق‌بندی این خودرو به درستی انجام نشده و هنگام رانندگی در اتوبان صدای باد ممکن است موجب آزار شما شود.
  • همچنین سیستم استعلام قیمت این وب سایت نیز امکان ثبت سفارش قطعات ناموجود را برای مشتریان فراهم می‌کند.
  • Chery Tiggo 3x ابتدا در سال ۲۰۱۶ در نمایشگاهی در کشور چین رونمایی شد.
  • این موتورهای کم قدرت، حرکت کردن را برای این اسباب‌بازی به جان کندن تبدیل می‌کرد.

این خودرو وزنی معادل ۸۸۰ کیلوگرم دارد که به نظر می رسد سبک هم نیست و می توان تا حدی با آن مانور داد. از نظر کیفیت قطعات کابین در سطح مطلوبی قرار دارد و به رغم خشک بودن قطعات داشبورد و رودری ها باز هم دچار ریختگی رنگ و ترک خوردن نمی شود. بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند تعداد معایب ام وی ام 315 نسبت به مزایای آن بیشتر است، و پیشنهاد می‌کنند این خودرو را جهت خرید انتخاب نکنید.

واکنش‏‏‌ خودروسازان به دستورالعمل شورای رقابت

این خودرو از هندلینگ بهتری نسبت به پراید برخوردار است و انتظارات راننده را بیشتر از پراید در سر پیچ ها برآورده می سازد. اما یک ضعف بزرگ دارد که بلند شدن قسمت عقب این خودرو بر روی ناهمواری ها است. این مشکل فنی با نصب اسپویلر عقب نیز برطرف نشده و همچنان به قوت خود باقی است. اغلب خودروهای چینی که مونتاژ ایران هستند، در کنار ظاهر زیبا، امکانات و آپشن‌های خوب متاسفانه از کیفیت پایینی برخوردار هستند. از جمله این موارد می‌توان به متریال مورد استفاده و یا سروصدای زیاد کابین اشاره کرد. طراحی این خودرو هم مانند بیشتر خودروهای جدید چینی در ایتالیا انجام‌شده است و اگر نگوییم زیبا است نمی‌توانیم چیزی از زشت بودن آن‌هم بگوییم.

مقایسه ام‌وی‌ام ۳۱۵ صندوقدار با برلیانس H230

طرح چراغ‌ها از آن حالت فوق‌العاده ساده مدل پیشین به فرمی اسپرت و نسبتا اخم‌آلود با زوایای تیز و خطوط صاف درآمده که دو طرف یک جلوپنجره بزرگ با نوارهای کرومی را به تسخیر خود درآورده‌اند. در این مطلب قصد داریم به بررسی معایب و مزایای جدیدترین مجله خبری خودرو ام وی ام مدل این خودرو نسبت به رقبا بپردازیم و امیدواریم مطالعه آن شما را در تصمیم گیری یاری کند. در ام وی ام ۳۱۵ پلاس، با افزودن گیربکس چهارسرعته اتوماتیک، بهینه‌سازی‌های ظاهری، داشبورد جدید و سیستم کنترل پایداری بهبودهایی صورت گرفته است.

لیست مقایسه های ام وی ام 315 پلاس در گوگل

گفته می شود اتومبیلmvm ایکس ۲۲ سعادت زیادی در این مورد نداشته است، زیرا در ردیف صندلی‌های عقب، کوبش‌های بسیاری از سیستم تعلیق به سرنشینان منتقل می‌گردد. صندلی های این خودرو بسیار راحت تر از برخی دیگر خودروها مانند پراید است. حتی به رغم کوچک بودن ابعاد بدنه باز هم سرنشینان عقب، این خودرو را راحت تر از ۲۰۶ می دانند. صندلی های عقب این خودرو قابلیت تاشدن را دارد از فضای عقب می توان به عنوان فضای بار استفاده نمود. بدنه و درها تقویت شده هستند و به راحتی آسیب نمی بینند اما قطعات بدنه کمی گران قیمت هستند. سال ۱۳۸۰ تولید این خودرو به ۴۹۳۱ دستگاه و سال ۱۳۸۱ تولید این اعجوبه به ۶۶۹۰ دستگاه هم رسید.

http://architecture-competitions.ir