معایب ام وی ام x22 که نمی‌دانستید وبسایت خبری تحلیلی ملک رادار | mvmblog

·

تمامی مالکانی که قصد دارند خودرو خود را به فروش برسانند معمولاً بسیار بیشتر از سایر رقبای این خودرو دچار ضرر می‌شوند. به همین علت اگر قصد سرمایه‌گذاری کل مبلغ خود را بر روی ام وی ام 315 دارید لازم است به شما بگویم، خرید این خودرو به هیچ عنوان تصمیم خوبی نخواهد بود. تعداد زیادی از مسئولان کمپانی مدیران مجله خبری خودرو ام وی ام خودرو بارها به مسئله برطرف کردن مشکلات بازار دست دوم این خودرو اشاره کرده‌اند اما متاسفانه هیچ مشکلی از آن برطرف نشده است. یکی از مواردی که اگر حتی یک بار هم داخل کابین ام وی ‌ام ۳۱۵ نشسته باشید حتماً متوجه شده‌اید، سر و صدای زیاد داخل کابین است که گاهی اوقات می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد.

  • ام وی ام X22 هم از این مقوله مستثنی نبوده و علاوه بر کم یاب بودن قطعات با مشکل گرانی قطعات یدکی نیز مواجه است چرا این خودرو یکی از محصولات جدید مدیران خودرو محسوب می گردد .
  • توجه داشته باشید وزن این خودرو بصورت خالص برابر با 1250 کیلو گرم است که وقتی 4 سرنشین بزرگسال درون این خودرو بنشینند ،وزن خودرو به حدود 1600 کیلوگرم می رسد .
  • پس از توقف تولید ماتیز در کرمان خودرو، تولید یک خودروی همکلاس ماتیز توسط زیرمجموعه کرمان خودرو یعنی مدیران خودرو آغاز شد.
  • گیربکس این خودرو از روزهای اول خرید خودرو صاحبان را دچار مشکل می کند به صورتی که یا دنده ها درست تعویض نمی شوند یا سروصدای زیادی دارند.

هرچند که در سال های اول تولید این خودرو اقتصادی بود و صاحب خود را راضی نگه می داشت. در حال حاضر در نمایندگی ها بیشتر افراد از صدای ناهنجار اگزوز و خرابی زود به زود این قسمت گله دارند. محبوبیت بسیار بالای هاچ‌بک‌های اقتصادی در بازار خودرو ایران سبب شد تا هر یک از کمپانی‌های خودروسازی محصولی در این حوزه را تولید و به بازار عرضه کنند. در میان هاچ‌بک‌های موجود در بازار خودرو ایران ام وی ام 315 دارای محبوبیت بالایی است. به دلیل طراحی خاصی که درب عقب این خودرو دارد و همچنین کوچک بودن پنجره عقب خودرو، هنگام دنده عقب گرفتن راننده دید خوبی متاسفانه ندارد.

استارت ۱۱۰

استاندارد آلایندگی در این خودرو مانند تمام خودروهای چینی یورو 5 می‌باشد. 315 یکی از محصولات قدیمی چری است و بنابراین نباید انتظار طراحی‌های مدرن این شرکت را از آن داشت. بااین‌حال پس از فیس‌لیفت سال 2012 طراحی این هاچ‌بک چینی مدرن‌تر از قبل شده است. طی این فیس‌لیفت عمدهٔ تغییرات در نمای جلویی خودرو انجام گرفته که شامل تغییر کامل چراغ‌های جلو، جلوپنجره و سپر می‌شود. در عقب اما تنها به تغییر گرافیک داخلی چراغ‌ها و تغییراتی جزئی در سپر بسنده شده است. تولید این خودرو تا سال ۱۳۸۲ ادامه داشت که البته سال ۸۲ تنها هفت دستگاه ماتیز تولید شد.

بررسی معایب ام وی ام 315 از نظر کیفیت ساخت

ازنظر امکانات رفاهی ام‌وی‌ام ۳۱۵ و پژو ۲۰۶ تقریباً در یک سطح قرار می‌گیرند. سیستم تعلیق ام‌وی‌ام ۳۱۵ نرم‌تر از ۲۰۶ است و در شهر و دست‌اندازهای آن کمتر شما را آزار می‌دهد. دید اطراف نیز از پژو ۲۰۶ مناسب‌تر است و می‌توان کنترل بهتری بر خودرو داشت.

شاید بزرگ‌ترین مشکل و ایراد ام وی ‌ام ۳۱۵ را بتوان بازار دست دوم فوق العاده بد آن مطرح کرد. برخلاف مدل‌های ایران خودرو، سایپا و دیگر داخلی سازها، در صورتی که ‌ام وی ‌ام ۳۱۵ را بخرید، پس از یک سال حدوداً ۱۰ میلیون تومان افت قیمت را تجربه خواهید کرد که به هیچ وجه اتفاق خوبی نیست. متاسفانه بارها مسئولان مدیران خودرو ادعا کرده‌اند که مشکل افت قیمت و بازار دست دوم این خودرو را برطرف خواهند کرد، که تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است. ام وی ام ۳۱۵ به عنوان یکی از خودروهای هاچ بک موجود در بازار با توجه به امکانات رفاهی خوبی که دارد از محبوبیت و مقبولیت زیادی در میان مردم برخوردار بود. اما همانطور که پیش از این نیز گفته شد با توجه به تحریم ها و کمبود قطعات، افزایش قیمت ها و مشکلات پیرو آن، بازار این خودرو نسبت به خودروهای داخلی از اقبال کمتری برخوردار شد و خصوصا در مورد خودروهای دست دوم، بازار این خودرو بیشتر تحت تاثیر قرار گرفت.

http://architecture-competitions.ir