معایب mvm 315 که شما را از خرید آن منصرف می‌کند مجله همراه مکانیک | mvmblog

·

اما هنگامی که شما قیمت خوردو را مدنظر قرار می‌دهید یا آن را با سایر رقبا مقایسه می‌کنید، متوجه می‌شوید که قدرت و شتاب موتور چندان چنگی به دل نمی‌زند. وزن چری تیگو ۳ چیزی در حدود ۱۲۵۰ کیلوگرم بوده که به اعتقاد اکثر کارشناسان، موتور خودرو قدرت کافی برای حمل آن را ندارد. البته بعضی هاشون مثل همین mvm 315 یا جیلی و گریت وال در کل ماشین های خوبی‌اند اما بقیشون ساخته شده اند تا گول بزنند. چینی ها خوب یاد گرفتند که چشم مشتریان خود را با استفاده از امکانات نسبتاً زیاد و لوازم های مختلف و آپشن های گوناگون، کور کنند.

  • برای مطالعه بیشتر در مورد مزایای خودروهای ام وی ام مقاله مزایای خرید MVM X22 پرو را بخوانید.
  • اما شما نمي‌توانيد چنين انتظاري از يک کراس‌اوور چيني با حجم موتور 1.5 ليتري داشته ‌باشيد.
  • یکی دیگر از معایب ام وی ام 315 پیدا کردن تعمیرکار و قطعات مورد نیاز می‌باشد.
  • که این حرف مربوط به جلوی ماشین میباشد اما زیبایی این ماشین در نیم رخش است نه در جلو.
  • با اینکه 206 پانزده سال پیش طراحی شده ولی هیچ وقت رنگ کهنگی و پیر شدن را به خود نگرفته در حالی که تمام ماشینای دهه نودی و هم سن و سال او تا الان خسته کننده و حال بهم زن شده اند.

ام وی ‌ام ۳۱۵ به نسبت ابعاد بدنه و سگمنتی که در آن قرار دارد، با ۱۲۱۰ کیلوگرم وزن، خودرویی سنگین محسوب می‌شود. به این موضوع موتور نسبتاً ضعیف و تنبل آن را اضافه کنید و خودرویی در اختیار خواهید داشت که از نظر شتاب گیری و کشش در سربالایی‌ها، خیلی عملکرد خوبی از خود نشان نمی‌دهد. خودروهای چینی که در ایران مونتاژ می‌شوند، علی رغم داشتن ظاهری زیبا و امکانات، تجهیزات و آپشن های خوب، معمولاً از نظر کیفی حرف‌های زیادی برای گفتن ندارند. در مورد ام وی‌ ام ۳۱۵، این کیفیت ساخت پایین به خصوص داخل کابین بیشتر خود را نشان می‌دهد و از مواد اولیه استفاده شده گرفته تا سروصدای زیادی داخل کابین، همه و همه نشان از کیفیت ساخت پایین این خودرو دارند. در تأیید این ادعا همین کافی که ‌ام وی ‌ام ۳۱۵ در گزارش‌های کیفی ماهانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از ۵ ستاره کیفی، همیشه ۲ ستاره را به دست می‌آورد. ام وی ام 315 پلاس نسخه فیس لیفت نسل دوم این خودرو محسوب می‌شود و عرضه آن از سال 1399 آغاز شده است.

اقدام ناگهانی ایران‌خودرو برای فروش بدون قرعه‌کشی!

در مدل پلاس خودرو ام وی ام ۳۱۵ امکانات رفاهی بهبود یافته اما در مشخصات فنی خودرو تغییری حاصل نشده است. این موتور حداکثر ۱۰۷ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که این ارقام از طریق گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک در نسخه پلاس، به دیفرانسیل جلو انتقال می‌یابد. از خودرویی در رنج قیمت ام وی ام X22 نمی توان انتظار مجموعه کاملی از امکانات رفاهی را داشت اما بهرحال یکی از مشخصه‌های خودروهای چینی که در ذهن مردم ایران به خوبی ماندگار شده امکانات و آپشن‌های بیشتر نسبت به خودروهای داخلی است. مجموع این تجهیزات در هیچ یک از رقبای MVM X22 قابل مشاهده نیست و همین امر برگ برنده این خودرو است. ام وی ام ۱۱۰ یا چری QQ‌ یک هاچ‌بک کوچک شهری از شرکت چری است که نخستین نسل آن از سال ۲۰۰۳ روی خط تولید قرار گرفت. این خودرو نمونه چینی هاچ‌بک محبوب کره‌ای یعنی دوو ماتیز است که این خودرو نیز در کشورمان حضور پررنگی داشت.

مطالب تصادفی

از جمله امکانات این خودرو می‌توان به شیشه‌ بالابرهای برقی جلو و عقب، آینه‌های جانبی برقی و سیستم پخش MP3 با پورت USB و … اشاره کرد. ام وی ‌ام ۳۱۵ حداکثر سرعتی مجله خبری خودرو ام وی ام برابر با ۱۷۰ کیلومتر دارد و صفر تا صد را حدوداً در ۱۲ ثانیه می‌تواند پر کند. ام‌وی‌ام ۳۱۵ یکی از محصولات کمپانی چری در کلاس خودروهای سدان و هاچ‌بک است.

ام وی ام ۱۱۰ از سال ۱۳۸۴ توسط مدیران خودرو به ایران وارد شد و تا سال ۱۳۹۵ روی خط تولید قرار داشت. این خودرو با ارزان‌ترین خودروهای بازار نظیر پراید به رقابت پرداخت، اما معایب ام وی ام ۱۱۰ مانع از آن شدند که این هاچ‌بک کوچک چینی بتواند در رقابت با حریفان ایرانی موفق ظاهر شود. ام وی ام 315 از بدو ورود به بازار خودرو ایران به علت مشکلات موجود در پیشرانه و جعبه دنده نتوانست فروش خوبی را تجربه کند. این خودرو در ابتدا به دو صورت سدان و هاچ‌بک تولید می‌شد که مدتی بعد تولید و عرضه نسخه سدان ام وی ام 315 متوقف شد. البته برخی اعتقاد دارند اگر مزایا و معایب ام وی ‌ام ۳۱۵ را بررسی کنیم، کفه ترازو به سمت معایب بیشتر و آزاردهنده‌تر می‌چرخد و بهتر است اگر به دنبال دردسر، مخصوصاً هنگام فروش خودرو نیستید، دور ام وی ‌ام ۳۱۵ را خط بکشید. یک نکته دیگر هم که گفتنش خالی از لطف نیست، ما در این مطلب سعی کردیم به معایبی بیشتر اشاره کنیم که توسط مالکان بیشتری گزارش شده است.

http://architecture-competitions.ir