معرفی و بررسی مزایا و معایب خودرو ام وی ام x22 + تصاویر | mvmblog

·

با اطمینان می‌توان گفت که یکی از دلایل فروش بالای این خودرو، همین موضوع می‌باشد. به عنوان مثال، در آخرین شرایط فروش این خودرو به صورت اقساطی می‌توانید این خودرو را با پیش پرداخت تقریباً 10 میلیون تومانی خریداری کنید، موضوعی که‌ ام وی ‌ام 315را به خودرویی بسیار جذاب برای جوان‌ها و خودرو مجله خبری خودرو ام وی ام اولی‌ها تبدیل می‌کند. شاید بتوان گفت که نخستین مورد از معایب mvm 315، قیمت این خودرو است که خرید آن را برای بسیاری از مصرف‌کنندگان ایرانی دشوار کرده است. اعلام رقم 420 میلیون تومان به عنوان قیمت این خودرو، سبب شده تا تردید بسیاری در ذهن مشتریان پیرامون خرید این خودرو شکل گیرد.

  • شمع های آن در زیرپوششی از پلاستیکی قرار دارند که به سختی آب به داخل آن نفوذ می کند.
  • رسالت ما در مجموعه‌یهمراه مکانیکاین بود که شما را ازمعایب ام وی ام 110آگاه کنیم و امیدواریم این امر را به‌خوبی انجام داده باشیم.
  • البته باید گفت که این کپی و تقلید فقط در ظاهر بسیار شبیه به ماتیز بود و در مسائل فنی و ایمنی فاصله‌ای زیادی با آن داشت.
  • خودرو ام وی ام 315 به موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ مجهز است که قدرتی معادل 107 اسب بخار و گشتاور 140 نیوتن‌متر تولید می‌کند.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به یکتاپرس می‌باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت akairan.com مجاز میباشد .

ام وی ام 550 ( MVM 550 )

اين شرکت اروپايي بوده و هر خودرويي براي ورود جدي به بازار اروپا، بايد نمره مناسبي از آن کسب کند. ام وي ام x22 يکي از خودروهايي است که بيشتر در بازارهاي کشورهايي مانند ايران، برزيل و تونس داراي اقبال مناسبي است؛ در اروپا شما به ندرت مي‌توانيد اثري از کراس‌اوور اسپرت چري پيدا کنيد. البته ضعف در طراحي قسمت پشتي خودرو تنها به ايکس 22 چري محدود نمي‌شود. اکثر خودروهاي چيني در قسمت طراحي خود چنين مشکلي دارند و به قسمت پشت خودرو اهميت خاصي نمي‌دهند.

دیار خودرو

خریداران محصولات اقتصادی باید با پذیرش این واقعیت که هیچ خودرویی در این رنج نمیتواند کامل باشد، سلیقه و نیاز شخصی خودشان را در نظر بگیرند تا به بهترین گزینه دست یابند. به زبانی دیگر میتوان گفت در این رده قیمتی ما خودرو ایده‌آل نداریم، پس باید ببینید کدام ماشین برای شخص شما مناسب‌ است و به نیازهایتان پاسخ میدهد. یکی از نقاط قوت مدیران خودرو شبکه گسترده خدمات پس از فروش آن است به طوری که این شرکت توانسته با اطلاع رسانی سریع، پاسخگویی مناسب در نمایندگی‌ها، تنوع در شرایط فروش و متناسب بودن قیمت محصولات خود نسبت به رقبای داخلی خود امتیازات بالاتری بگیرد. در نتیجه می‌توان گفت که یافتن لوازم یدکی ام وی ام X22 به عنوان یک خودروی خارجی کار سختی نیست. به نظر می‌رسد بهینه‌سازی‌های ام وی ام 315 پلاس نسبت به نسخه ساده، تنها معطوف به امکانات رفاهی و موارد ظاهری باشد چرا که در قسمت‌های فنی این خودرو تغییر خاصی رخ نداده است.

صفر تا صد مالیات در بودجه ۱۴۰۲

ضعف ديگري که در طراحي اين قسمت کاملا مشهود است، زاويه نامناسب چراغ نسبت به جلوي خودرو است. کراس‌اوور اسپرت چري را مي‌توان خودرويي خوش‌تيپ و باکلاس از نظر ظاهري دانست. شما نمي‌توانيد ايراد خاصي از نظر طراحي و آيروديناميک از جلو و کناره‌هاي ايکس 22 بگيريد. جلوپنجره زنبوري زيبا، چراغ‌هاي زاويه‌دار با ابعاد مناسب و المان فلزي زير جلوپنجره، همگي نشان‌دهنده دقت طراحان نسبت‌به زيبايي خودرو هستند. اما هر بيننده‌اي اگر در نگاه اول، خودرو را از عقب مشاهده کند، نظر متفاوتي با بيننده قسمت جلويي خودرو خواهد داشت. نظر شما درباره خودروهای بالا چیست؟ به نظر شما کدام یک از این خودروها ارزش خرید بیشتری دارند؟ نظرات و تجربیات خودتان را از طریق ثبت دیدگاه با ما و سایر خوانندگان بلاگ دیوار در میان بگذارید.

http://architecture-competitions.ir