مفهوم Vision Neue Klasse X BMW یک گام بزرگ در جهت درست است

·

مفهوم Vision Neue Klasse X BMW یک گام بزرگ در جهت درست است

نمای 3/4 جلوی کانسپت BMW Vision Neue Klasse X

عکس: دانیل گلسون/ یالوپنیک

سال های بنگل نه تنها دوران مورد علاقه من هستند طراحی BMW، اما یکی از موارد مورد علاقه من است دوران طراحی در هر خودروسازی هیچ شرکت دیگری ریسک نمی کرد و نوآوری نمی کرد مانند BMW بود، و تکنیک Bangle's Flame Surfacing برای همیشه بقیه صنعت را تحت تاثیر قرار داد. پیشگامانه i3 و i8 به همین ترتیب تأثیرگذار بودند – قبل از آن و بعد از آن هرگز خودرویی مانند i3 وجود نداشته است – اما BMW ترسید و نسل‌های بعدی خط تولید آن بسیار محافظه‌کار و خسته‌کننده شدند.

همه اینها در نهایت شروع به تغییر کردند. ما برای اولین بار شاهد تغییر جزر و مد با مدل هایی مانند جدید بودیم 4 سری و M3، که برای اولین بار آغاز شد توری کلیه بسیار بحث برانگیز (و از نظر فیزیکی بزرگ).و اکنون BMW هایی هستند که کل طراحی آنها تحریک آمیز است، مانند iX، XM، سری 5 و 7 سری. سال گذشته بی‌ام‌و زبان طراحی نسل بعدی خود را با پیش‌نمایش پیش‌نمایش کرد مفهوم Neue Klasse، ویترینی از خودروهای برقی آینده خود با الهام از خودروهای پیشگامانه اصلی Neue Klasse در دهه 1960. و به جای دوری دوباره از طرح های وحشی، بی ام و در حال خم شدن است.

هفته گذشته باید دومین مفهوم Neue Klasse را بررسی کنم، Vision Neue Klasse X جدید، شخصاً در موزه خودرو پترسن. بی ام و در 24 ماه آینده شش مدل جدید فقط الکتریکی را بر روی پلت فرم Neue Klasse عرضه خواهد کرد که در این کانسپت X پیش نمایش اولین مدل، نسل بعدی iX3 است. بر خلاف iX3 فعلیکه فقط یک نسخه الکتریکی از X3 معمولی است، مدل جدید چیز متمایز خود خواهد بود و به نظر می رسد که عالی خواهد بود.

زبان طراحی Neue Klasse نوآورانه است در حالی که به طراحی های گذشته BMW احترام می گذارد، ترکیبی عالی از آینده نگر و سبک. برای آشنایی بیشتر با مفهوم Vision Neue Klasse X و دیدن برخی از جالب ترین جزئیات طراحی آن، ادامه مطلب را بخوانید.