مکس ورشتاپن به برتری در گرندپری میامی با قطب در مقدماتی ادامه می دهد

·

مکس ورشتاپن به برتری در گرندپری میامی با قطب در مقدماتی ادامه می دهد

میامی – مکس ورشتاپن از ردبول با همان فرمی که در تمام آخر هفته داشت ادامه داد و برای گرندپری میامی قطب شد. با زمان 1:27.241، او کمی بیش از یک دهم سریع‌تر از چارلز لکلرک است که خود را مانند دو سرعت در جایگاه دوم قرار داد.

سرجیو پرز، مورد علاقه هواداران اینجا در میامی، توانست رتبه چهارم را به دست آورد و دو ردیف اول را پشت سر بگذارد. دانیل ریکاردو ممکن است بعد از اسپرینت مورد بحث پادوک قرار گرفته باشد، اما تنها چند ساعت بعد، او در Q1 حذف شد و در نهایت به لطف یک پنالتی سه نقطه در شبکه پایانی مرده خواهد بود. راننده ریسینگ بولز فردا باید تلاش زیادی کند تا ماشینش را مثل امروز به امتیاز برساند.

هیچ‌کدام از مک‌لارن‌ها با ارتقای خود نتوانستند از نردبان آنقدر بالا بروند که ردبول‌ها یا فراری‌ها را از بین ببرند، اما حداقل در رتبه‌های پنجم و ششم در کنار هم شروع خواهند شد. نیکو هالکنبرگ آخر هفته قدرتمند هاس را با کسب مقام نهم در مقدماتی ادامه می دهد، اگرچه هم تیمی او کوین مگنوسن شانس چندانی نداشت و در رده نوزدهم قرار گرفت. بعلاوه، رانندگی مگنوسن – مبارزه با همیلتون در اسپرینت – که توجه مهمانداران را به خود جلب کرد، می تواند شاهد مجازات های بیشتری باشد.

مکس ورشتاپن به برتری در گرندپری میامی با قطب در مقدماتی ادامه می دهد

فرناندو آلونسو تا کنون یک آخر هفته کمتر از میانگین داشته است که در مقدماتی ادامه داد و هم تیمی اش لنس استرول او را در رتبه یازدهم در مقایسه با پانزدهم آلونسو برتری داد. همچنین ناامیدکننده این بود که لوگان سرجنت بومی فلوریدا در Q1 ناک اوت شد. هم تیمی الکس آلبون موفق شد ویلیامز خود را در رده چهاردهم قرار دهد.

مسابقه فردا در ساعت 4 بعد از ظهر به وقت شرقی برگزار می شود و خواهیم دید که آیا ورشتاپن می تواند آخر هفته خود را با یک رکورد عالی در اینجا در میامی به پایان برساند یا خیر. نتایج کامل مقدماتی در زیر آمده است.

  1. مکس ورشتاپن (1)، ردبول
  2. چارلز لکلرک (16)، فراری
  3. کارلوس ساینز (55)، فراری
  4. سرخیو پرز (11)، ردبول
  5. لاندو نوریس (4)، مک لارن
  6. اسکار پیاستری (81)، مک لارن
  7. جورج راسل (63)، مرسدس-ای ام جی
  8. لوئیس همیلتون (44)، مرسدس AMG
  9. نیکو هولکنبرگ، (27)، هاس
  10. یوکی تسونودا (22)، راسینگ بولز
  11. لنس استرول (18)، استون مارتین
  12. پیر گاسلی (10)، آلپاین
  13. استبان اوکن (31)، آلپاین
  14. الکساندر آلبون (23)، ویلیامز
  15. فرناندو آلونسو (14)، استون مارتین
  16. والتری بوتاس (77)، کیک ساوبر
  17. لوگان سرجنت (2)، ویلیامز
  18. کوین مگنوسن (20)، هاس
  19. ژو گوانیو (24)، کیک ساوبر
  20. دانیل ریکاردو (3)، ریسینگ بولز