مینی آسمن الکتریکی جدید زیبا به نظر می رسد، اما آیا این کافی خواهد بود؟

·

مینی آسمن الکتریکی جدید زیبا به نظر می رسد، اما آیا این کافی خواهد بود؟

مینی به تازگی از اولین اختصاصی خود رونمایی کرد مدل EV، را دوست داشتنی و کوچک آسمن کراس اوور ساب کامپکت الکتریکی فقط حدود دو اینچ بلندتر، یک اینچ عریض تر و سه اینچ بلندتر از آن قرار دارد F55 Cooper Hardtop چهار دری فعلی، و شکاف های بین کوپر اخیراً دوباره طراحی شده است و همشهری مدل ها. با توجه به تخمین‌های بی‌نظیر محدوده WLTP، اندازه کوچک و وضعیت خودروی کوچک ممتاز که احتمالاً باعث هزینه‌های بالاتر می‌شود، آسمن یک ماشین زیبا برای مخاطبان محدودی است که خرید می کنند.

این خودرو فقط در چرخ‌های جلو ارائه می‌شود، با Aceman E پایه باتری 42.5 کیلووات ساعتی و مشخصات ارتقا یافته Aceman SE با باتری 54.2 کیلووات ساعتی. اگر چه برآورد محدوده EPA هنوز اعلام نشده است، رتبه بندی WLTP اروپا ادعا می کند که برد 310 کیلومتر از خودروی پایه (~192 مایل) و 406 کیلومتر برد (~252 مایل) از Aceman SE ارتقا یافته است. انتظار می رود تخمین محدوده EPA کمی کمتر از تخمین WLTP باشد، بنابراین برد بلند برگ برنده Aceman نیست. سرعت شارژ متفاوت خواهد بود، اما مینی ادعا می کند که Aceman E سرعت شارژ 75 کیلوواتی DC را فراهم می کند و Aceman SE سرعت شارژ تا 95 کیلووات را ارائه می دهد که به آن اجازه می دهد تا در کمتر از 30 دقیقه از 10 تا 80 درصد شارژ سریع شود، باز هم تا حدودی غیر قابل توجه است.

3/4 عقب یک Aceman SE نارنجی در حال رانندگی در مقابل یک خانه

عکس: مینی

مینی به درستی Aceman را به سمت محیط‌های شهری هدف قرار می‌دهد، جایی که فقط طرح FWD و تخمین‌های برد پایین آن به عنوان یک عامل محدودکننده برای یافتن مالک مهم نیستند. مینی اعلام نکرده است قیمت گذاریاما اگر Aceman به ایالات متحده بیاید، قیمت آن عامل بزرگی در موفقیت آن خواهد بود. طبق برآوردهای WLTP، هیوندای کونا الکتریک و کیا نیرو EV کراس اوورهای کامپکت برقی مقرون به صرفه با بیش از 100 کیلومتر برد بیشتر از Aceman ارائه می دهند. مینی از Aceman به عنوان یک خودروی کوچک ممتاز یاد می کند، بنابراین خریداران آن باید برای حداکثر برد و حداکثر قیمت مقرون به صرفه به سبک و قدرت توجه کنند.

مدل های پایه Aceman E 184 اسب بخار و حدود 213 پوند فوت گشتاور تولید می کنند، در حالی که مدل های SE دارای 218 اسب بخار و حدود 243 پوند فوت گشتاور هستند. مینی ادعا می‌کند که Aceman‌های پایه 7.9 ثانیه زمان 0-60 دارند و Aceman SE این زمان را به 7.1 ثانیه کاهش می‌دهد، بنابراین یک خودروی پرفورمنس کامل نیست، اما مینی اصرار دارد که Aceman چابکی اسپورت و دینامیک رانندگی بارز برند را حفظ خواهد کرد.

عکسی از داشبورد Aceman که جلوی یک خانه پارک شده است

عکس: مینی

Aceman جدید بسیار شبیه به طراحی مجدد کوپر و کانتریمن است یک صفحه نمایش مرکزی دایره ای بزرگ، تمام مواد داخلی وگان، بند داشبورد و طرح های داشبورد پارچه ای. همچنین دارای ویژگی‌های لوکس و ایمنی جدیدی است که در مینی‌های جدید گنجانده شده است، مانند فرمان اختیاری و دستیار خط، ناوبری واقعیت افزوده و موارد دیگر.

Aceman جدید مینی است زیبا و شیک، اما از آنجایی که سرفصل ها همچنان کاهش علاقه به خودروهای برقی گران قیمت را نشان می دهند، آینده آن نامشخص است. به‌عنوان یک طرفدار مینی، به مشخصات هیجان‌انگیزتری امیدوار بودم، اما اگر Mini بتواند قیمت‌های Aceman را معقول نگه دارد، ممکن است هنوز شانسی برای جلب نظر مخاطبان داشته باشد.

خانواده مینی جدید که یک کوپر زرد، آسمون نارنجی و کانتریمن نقره ای را نشان می دهد

عکس: مینی

یک Aceman SE نارنجی در جاده ای شنی نزدیک گیاهان رانندگی می کند

عکس: مینی

عکسی از صندلی های جلو آسمنعکس: مینی

Aceman SE نارنجی رنگی که روی شن و در مقابل مجسمه و درختان پارک شده است

عکس: مینی

نمای نزدیک از در عقب Aceman SE نارنجی رنگ

عکس: مینی