نسخه جدید فورد موستانگ در سال 2025 وارد بازار می شود

·

نسخه جدید فورد موستانگ در سال 2025 وارد بازار می شود

فورد از مراسم شصتمین سالگرد موستانگ خود که روز چهارشنبه در شارلوت موتور اسپیدوی برگزار شد، استفاده کرد تا نسخه جدیدی را برای خودروی نسل هفتم فعلی معرفی کند.

تنها یک عکس تیزر نمایش داده شد، اما فورد به جز تایید اینکه خودرو در سال 2025 وارد بازار می‌شود، جزئیات بیشتری را در اختیار نداشت.

این تیزر جزئیات زیادی را نشان نمی دهد، اما نشان می دهد که خودرو مجهز به بال عقب است و نشان می دهد که یک نسخه پرفورمنس خواهد بود.

سال آینده 60 سال از زمانی که Shelby American GT350 اصلی را به بازار عرضه کرد، می گذرد و یک نمونه مدرن بر اساس نسل هفتم موستانگ راه بسیار خوبی برای جشن گرفتن این سالگرد خواهد بود. فورد پنجاهمین سالگرد خود را با عرضه نسل ششم موستانگ GT350 و GT350R جشن گرفت.

البته فورد نسخه‌های زیادی دارد که می‌توانند احیا شوند، مانند Boss 302، Bullitt، و Mach 1. یک شلبی GT500 مدرن یا یک خودروی معادل را می‌توان رد کرد زیرا ما خیلی زود وارد زندگی موستانگ فعلی شده‌ایم. چرخه بالاترین محدوده عملکرد مانند Shelby GT500 تمایل دارند تا پایان چرخه عمر خود وارد شوند.

فورد همچنین می‌تواند یک موستانگ هیبریدی را برنامه‌ریزی کند، و کفن روی خودرو در عکس تیزر دارای یک سایه سبز است. فورد قصد داشت یک آپشن هیبریدی را در نسل قبلی موستانگ معرفی کند، اما با تمرکز بر توسعه خودروی نسل هفتم، پروژه را متوقف کرد. این برنامه های هیبریدی ممکن است اکنون احیا شوند زیرا فورد فقط در این ماه گفت که انتظار دارد تا پایان دهه پیشرانه های هیبریدی را در سراسر خط تولید خود در آمریکای شمالی ارائه دهد.

فورد روز چهارشنبه به مناسبت شصتمین سالگرد موستانگ، یک بسته 60 ساله برای موستانگ GT معرفی کرد. تنها 1965 نمونه در دسترس خواهد بود، عددی که نشان دهنده اولین سال مدل موستانگ است.