نمونه های اولیه لندرور رنج روور الکتریکی آزمایش های زمستانی را تحمل می کنند

·

نمونه های اولیه لندرور رنج روور الکتریکی آزمایش های زمستانی را تحمل می کنند

نمونه های اولیه لندرور رنج روور الکتریکی آزمایش های زمستانی را تحمل می کنند

لندرور (تقریباً) همه چیز را با نمونه اولیه رنجروور الکتریکی جدید ارائه کرده است، و وسیله نقلیه را در چیزی جز رنگ مشکی مسطح استتار کرده است. آزمايش كنندگان آزمايش شكنجه جهاني خود را آغاز كرده اند و محدوده آينده را در ميان درياچه هاي يخ زده سوئد مي گذرانند كه حدس مي زنيم Arjeplog است، يكي از نقاط مطلوب براي آزمايش رانش خودرو و رانش برف در -40 درجه فارنهايت.

سوء ظن ما از اولین تیزرها تأیید شد، این که پرچمدار تمام اندازه از نظر ظاهری از نسخه های مجهز به ICE فاصله زیادی نخواهد داشت. طراحی مینیمالیستی تمام وجود دارد، تا جلوپنجره و ورودی پایین. قسمت بالایی یک پانل مسطح در نمونه اولیه نیست، شکل آن شبیه به خودروی استاندارد است. در زیر، میله‌های دوقلو برجسته‌شده می‌تواند نشانه اصلی خودروی الکتریکی باشد، که چگونه از همتایان معمولی خود از راه دور گفته می‌شود. تیزر قبلی همچنین درپوش‌های مرکزی چرخ‌ها را نشان می‌داد که روی آنها “EV” نوشته شده بود. البته هر یک از اینها را می توان برای تولید بهینه کرد.

این اخبار خودرو خط لوله محصولات آینده می گوید که انتظار یک پیشرانه دو موتوره را داریم. تنها چیزی که در مورد خروجی می دانیم وعده “سطوح عملکرد V8” است. از آنجایی که می توان انتظار داشت که مدل باتری-الکتریک وزنی بیش از تریم SV 5985 پوندی با موتور ICE داشته باشد، ما به دنبال خروجی نسخه الکتریکی هستیم که با حس 523 اسب بخار قدرت و 553 پوند فوت گشتاور مطابقت داشته باشد. SV از موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری توئین توربوی بی ام و می گیرد. یک معماری 800 ولتی، زمان پر کردن سریع باتری را تضمین می کند.

این پیشرانه هر چه که باشد، خودروساز آن را در داخل خود می‌سازد – باتری، واحدهای محرک الکتریکی و نرم‌افزار – و مونتاژ آن در کارخانه‌ای که محدوده‌های با موتور ICE را می‌سازد. این نشان دهنده تغییری نسبت به تنها خودروی برقی دیگر گروه JLR تا به امروز، جگوار I-Pace است.

لندروور می‌گوید نرم‌افزار طراحی‌شده‌اش برای کنترل کشش مسئولیت هر واحد درایو را به‌جای برقراری ارتباط با یک پردازنده مرکزی که از ABS برای بازیابی کشش استفاده می‌کند، می‌سازد. این هدف در هر خودروی الکتریکی خواهد بود – به‌ویژه بی‌ام‌و که در مورد خودروهای الکتریکی آینده‌اش صحبت می‌کند – به دلیل زمان پاسخ‌دهی بسیار سریع‌تر. لندرور می گوید زمان واکنش گشتاور از حدود 100 میلی ثانیه با پردازنده و ABS به کمتر از یک میلی ثانیه کاهش می یابد.

احتمالاً برای اولین بار در اواخر سال جاری طراحی شده است. پس از راه‌اندازی، نسخه‌های باتری‌دار Defender و Velar احتمالاً به عنوان بخشی از به‌روزرسانی برنامه‌ریزی‌شده کل خط تولید لندروور عرضه خواهند شد.