نوجوان مست با درختی که در فورد F-150 خود گیر کرده بود به سمت پمپ بنزین می رود

·

نوجوان مست با درختی که در فورد F-150 خود گیر کرده بود به سمت پمپ بنزین می رود

فورد F-150 با یک درخت در آن

عکس: دفتر کلانتری شهرستان اینگام

خودروسازان به نظر می رسد همیشه در تلاش است “سبز شوید” و “درختان را در آغوش بگیرید” اما بسیاری از آنها آنچه را که واقعاً لازم است ندارند وسایل نقلیه خود را با طبیعت یکی کنند. به نظر می رسد یک نوجوان در میشیگان تصمیم گرفت که مسائل را به دست خودش بدهد – به نوعی.

ببینید، یک جوان 18 ساله مست به پمپ بنزینی وارد شد لنسینگ، میشیگان و از حال رفت این کاملاً طبیعی است میشیگان رفتار – اخلاق. چیزی که کمی غیرعادی بود این واقعیت بود که یک درخت لعنتی در قسمت سرنشین جلوی هواپیما قرار داشت. کامیون. آنجاست که در آغوش گرفتن درخت از همه آن وارد می شود

فورد F-150 با یک درخت در آن

عکس: دفتر کلانتری شهرستان اینگام

مدت کوتاهی پس از اینکه او وارد پمپ بنزین شد، یک شاهد عینی با پلیس تماس گرفت تا آنها را در مورد کامیونی در یک پمپ بنزین با درخت بزرگی که به بیرون چسبیده بود و مردی از درون حوالی ساعت 6 صبح بیهوش شد بیانیه ای از اداره کلانتری شهرستان اینگام در فیس بوک. قبل از آن، پلیس بر این باور است که او ساعتی بعد از نیمه شب همان روز به درخت برخورد کرده است. آن شخص یک شب شلوغ داشت، مطمئناً.

در حال حاضر، مشخص نیست که نوجوان کجاست به درخت دوید، چقدر با کامیونش رانندگی کرد مانند آن یا اگر شخص دیگری مجروح شده باشد.

پلیس می گوید این جوان 18 ساله ناشناس اهل اسپرینگپورت، میشیگان به دلیل بازداشت شد رانندگی در حالت مستی. او نیز برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.