نیسان از دلالان می خواهد که از فروش ضرر کنند

·

نیسان از دلالان می خواهد که از فروش ضرر کنند

تصویری برای مقاله با عنوان نیسان از دلالان می خواهد که از فروش ضرر کنند

عکس: نیسان

وقتی تقویم به ماه می برگشت، نیسان تاسیس یک سیاست فروش جدید برای فروشندگان آن: اتومبیل ها را می توان با تخفیف تبلیغ کرد تا 10 درصد تخفیف قیمت فاکتور، کاهش گسترده ای نسبت به MSRP معمولی. به نظر می رسد دلیل این است که نیسان ماشین های زیادی دارد نشستن در قسمت های فروشنده.

دور از کمبودهای دوران همه گیری که به آن عادت کرده ایمنیسان اکنون دارای 98 روز موجودی در نمایندگی‌ها یا کامیون‌ها است. مانند خودروهای مدل 2025 شروع به عرضه کردند، خودروساز باید مکان هایی را برای قرار دادن آنها بیابد، به این معنی که عرضه باید سریعاً مسدود شود. به گفته دلالان، تعجب آور نیست که از این طرح خرسند نیستند اخبار خودرو:

برخی از فروشندگان معتقدند که خودروساز به جای اینکه مسئولیت شبکه را بر عهده بگیرد، باید هزینه های تشویقی و بازاریابی سطح 1 را برای جابجایی فلز جمع آوری کند.

یکی از چندین خرده فروش مصاحبه شده، که از ترس انتقام گیری از سوی خودروساز خواست نامش فاش نشود، گفت: «نیسان می گوید، ما نمی توانیم در بازار حضور داشته باشیم، پس شما باید باشید. “مسئولیت از کارخانه به ما منتقل شده است.”

البته ممکن است نیسان بخواهد این هزینه ها را از حساب خود دور نگه دارد. این شرکت خود را منتشر کرد نتایج مالی 2023 امروز، افزایش عظیم 51 درصدی سود عملیاتی را نسبت به سال مالی 2022 نشان می دهد. نیسان امیدوار است این شتاب را تا سال 2024 حفظ کند، اما تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که فروش در سال جاری کاهش یابد. این کاهش تقاضا، همراه با تمام عرضه مازاد در سال 2023، به این معنی است که زمان بسیار خوبی برای معامله با Z جدید است.

با این حال، اگر نیسان می‌خواهد آمار خود را حفظ کند، برنامه فعلی آن منطقی است: فروش را به دست آورید، بخشی از هزینه‌ها را به نمایندگی‌ها واگذار کنید. درست است، برخی از صاحبان نمایندگی‌ها ممکن است هزینه آن ثانیه را نداشته باشند ملک دیزنی امسال، اما فداکاری‌های آنها باعث می‌شود رئیس‌ها خوب به نظر برسند.