نیسان با کانسپت وانت پر سر و صدا «Karaok-e» آن را به کار می گیرد

·

نیسان با کانسپت وانت پر سر و صدا «Karaok-e» آن را به کار می گیرد

نیسان با کانسپت وانت پر سر و صدا «Karaok-e» آن را به کار می گیرد

با یک مینی ون، می توانید آن را با چند نفر از دوستان خود ببندید تا آنها را به یک مهمانی بزرگ بفرستید. اما این شامل مدتی خسته کننده در ترافیک است. با نیسان Townstar Karaok-e می توانید از این مرحله خسته کننده بگذرید زیرا ون است مهمانی.

این ایده ای است که در پس طرح اصلاح شده Townstar Evalia نیسان است که به تازگی در اروپا نمایش داده شده است. این تمرینی است که ون را به یک سالن کارائوکه سیار تبدیل می کند.

بخش عمده ای از تغییرات در قسمت عقب وانت است. یک مانیتور ویدیویی 32 اینچی برای گرافیک و اشعار در کنار سیستم صوتی عجیب و غریب، محور اصلی است. همچنین چراغ های فانتزی در سقف و کابینت وجود دارد و آنها با آهنگ موسیقی هماهنگ شده اند. در بیانیه مطبوعاتی اشاره ای نشده است که ون با هشدار «در حین رانندگی نرقصید» همراه باشد.

این Townstar Evalia هفت صندلی تمام برقی – که نیسان ادعا می‌کند برای الهام بخشیدن به «بهزیستی و شادی» طراحی شده است – علاوه بر این دارای تعدادی اپلیکیشن است که به مسافران اجازه می‌دهد صداهای خود را به نمایش بگذارند، اجراهای خود را ضبط کنند و آنها را به اشتراک بگذارند. در پلتفرم های رسانه های اجتماعی

این برند نمای بیرونی را نادیده نگرفته است، که دارای پوششی آبدار است که با چند هشتگ تقویت شده است. اتصال سقف نئون مانند تقریباً مطمئناً دونا سامر را تحت تأثیر قرار می داد.

Townstar Evalia در اروپا روابط نزدیکی با وانت رنو کانگو دارد. این خودرو در یک پیکربندی فاصله محوری بلند با گزینه‌های پنج یا هفت صندلی عرضه می‌شود و با پیشرانه‌های کاملاً الکتریکی یا بنزینی در دسترس است.

نیسان هیچ اشاره‌ای به این که این نوع خاص تاون استار ممکن است وارد تولید جدی شود، ارائه نمی‌کند و ما شک داریم که حتی علاقه شدید مردم باعث شود این شرکت شروع به ساخت آنها کند. اما شرط می‌بندیم که خدمات لیموزینی وجود دارد که ممکن است علاقه‌مند باشند، و مطمئناً برخی از سازندگان می‌توانند چیزی مشابه را گرد هم آورند. البته این تا زمانی است که مشتری مذکور اراده و امکانات را داشته باشد.