نیسان مورانو، آرمادا، و تریم جدید Rogue به رشد برند ادامه خواهند داد

·

نیسان مورانو، آرمادا، و تریم جدید Rogue به رشد برند ادامه خواهند داد

نیسان مورانو، آرمادا، و تریم جدید Rogue به رشد برند ادامه خواهند داد

یک هفته دیگر، یک قطره دیگر در خوراک طرح نیسان برای بازگرداندن محصول و برند خود را پوشش می دهد. این خبر این بار از منابع فروشنده ای که با آنها صحبت کرده اند آمده است اخبار خودرو در مورد نشست های منطقه ای برگزار شده در بوستون، دالاس و اورلاندو. دو خلاصه از دو فروشنده به AN عبارت بودند از: «ما سال‌هاست که درباره محصول صحبت نکرده‌ایم» و «پیام این است که ماشین ستاره است» که انواع مفاهیم را در مورد دوران تاریکی که نیسان از آن ظهور می‌کند، به همراه دارد. فروشندگان نکات مثبتی در مورد محصول جدید در راه امسال داشتند که شامل مورانو نسل چهارم بسیار مورد نیاز است.

مورانو فعلی در ابتدای سال 2015 برای مدل سال 2016 به فروش رفت. از 86953 فروش در ایالات متحده در سال 2016، مورانو سال های بعد را سپری کرد و به 31138 فروش در سال 2023 رسید. ANمنابع گفتند که مدل جدید بر اساس تکامل پلتفرم D فعلی خود خواهد بود، یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ خواهد داشت، بر روی قرارهای ممتاز به جای اسپورت تمرکز می کند، و – این را دریافت کنید – CVT فعلی را برای یک اتوماتیک 9 سرعته راه اندازی می کند. همچنین از نظر ظاهری با Acura MDX با “پشتی شبیه به پورشه” مقایسه می شود، که ما آن را به معنای نوار نور با عرض کامل در سراسر دریچه در نظر می گیریم.

اکنون که اینفینیتی QX80 جدید عرضه شده است، آرمادا وارد بازار بزرگ SUV شده است. این خودرو برادر اینفینیتی خود را به سمت لوکس‌تر دنبال می‌کند، با «انبوهی از فناوری‌ها» که در فضای داخلی جدید با اثاثیه و تزئینات ظریف‌تر تنظیم شده است. جای تعجب نیست که یک توربوشارژ شش سیلندر در قسمت موتور قرار می گیرد.

در اواخر سال، یک نسخه Rogue Rock Creek Edition به عنوان یک تریم متمرکز آفرود و رقیب هوندا پاسپورت به Pathfinder Rock Creek Edition خواهد پیوست. تا اینجای کار، تنها چیزی که به آن دست یافته ایم «لاستیک های خارج از جاده و یک قفسه سقف بزرگ» است.

آنها با یک زاویه بازاریابی جدید به مشتریان ارائه خواهند شد که به جای استفاده از افراد مشهور، “ویژگی ها و طراحی خودرو و تجربه نمایندگی” را برجسته می کند. ANسخنان

دلالان کمتر در مورد آنچه که در سخنرانی های جلسه به عنوان نقاط خالی در نظر می گیرند، مشتاق نبودند، یعنی اینکه نیسان چگونه می خواهد که فروشندگان از امروز به آینده بهتر برسند. موجودی نمایندگی ملی نیسان حدود 30 درصد بالاتر از میانگین ملی است و فروشندگان گفتند که این خودروساز پس از کاهش ارزش ویژه برند و سودآوری با انجام این کار در دهه 2010، از زدن دکمه مشوق های بزرگ خودداری کرده است. مشکل این است که وضعیت چندان بهبود نیافته است. محصول نیسان بهتر است و همچنان در حال پیشرفت است، اما رقابت حتی قوی‌تر از شش یا هفت سال پیش، قبل از همه‌گیری است. یکی از فروشنده‌ها گفت: «بسیاری از مصرف‌کنندگان مدل نیسان را به دلیل نشان جلویی در نظر نمی‌گیرند»، این شکاف درکی که وقتی می‌گفتیم نیسان پثفایندر 2024 «لایق توجه بیشتر از آن است» به‌خصوص در تزئینات راک کریک به آن اشاره کردیم.

روند امسال به همه ما نشان خواهد داد که نیسان چگونه می‌خواهد مسیر را طی کند، محصول و نمایندگی‌هایش. یک تولد دوباره، و واقعی، Xterra احتمالاً راهی طولانی برای خوشحال کردن همه خواهد کرد.