هرتز مشتری را وادار به پرداخت 277 دلار برای بنزین در اجاره تسلا کرد

·

هرتز مشتری را وادار به پرداخت 277 دلار برای بنزین در اجاره تسلا کرد

زمان طولانی هرتز مشتری با وضعیت دایره رئیس جمهور پس از بازگرداندن آن با هزینه غیرمنتظره 277.39 دلار مواجه شد. تسلا مدل 3 که او در یک تعطیلات آخر هفته در آن اجاره کرد لس آنجلس. اجاره‌کننده جاشوا لی بود که گزینه «پرش از پمپ و صرفه‌جویی در زمان» را در رزرو خود انتخاب کرد، بنابراین در صورت نیاز به نگرانی در مورد هزینه‌های سوخت‌گیری اضافی نخواهد بود. هرتز یک ماشین گازسوز به او داد.

هرتزدر حکمت بی‌پایان خود، وقتی لی یک استعلام صورت‌حساب در مورد هزینه اضافی ارائه کرد، تقصیر را نپذیرفت. در حقیقت، هرتز به او گفت که از زمان ارائه خدمات و بسته شدن قرارداد قادر به تعدیل قیمت یا بازپرداخت نیست. فقط می‌خواهم لحظه‌ای وقت بگذارم و از صبر و لطف لی تمجید کنم، زیرا اگر این اتفاق برای من می‌افتاد، عقلم را از دست می‌دادم.

مطابق با درایو گزارش نویسیرسید نهایی لی منعکس کننده این واقعیت بود که او مدل 3 اجاره شده را به آن بازگرداند هرتز با باتری در همان حالت شارژی که او آن را با آن برداشت. هرتز سیاستی دارد که به اجاره‌کنندگان خودروهای برقی اجازه می‌دهد تا خودروی خود را در هر سطح شارژ و هرتز آن را به قیمت 35 دلار (یا 25 دلار برای برخی از اعضای پاداش) شارژ می کند، یا می توانند آن را با همان هزینه ای که آن را دریافت کرده اند، بدون هیچ هزینه ای برگردانند. هیچ یک از اینها تقصیر هرتز را در مطالبه 277 دلار از یک مشتری با ارزش توجیه نمی کند. حتی اگر لی یک ماشین بنزینی اجاره کرده باشد، آن را خالی برگرداند و هرتز برای سوخت‌گیری خودروهای خود 7 دلار به ازای هر گالن دریافت می‌کردند، 277 دلار بنزین تقریباً 40 گالن می‌شد – هیچ ماشینی باک به این بزرگی ندارد. درایو گزارش ها،

بیایید یادآوری کنیم: هرتز نه تنها اذعان کرد که لی برای سوخت‌گیری یک خودروی برقی مورد اتهام قرار گرفته است، که ممکن نیست، بلکه از این ادعا بر این اساس دفاع می‌کند که “خدمات” مورد توافق ارائه شده است. چگونه؟ سوخت کجا رفت؟ و باید بپرسید، حتی اگر این موضوع اصلاً مهم نباشد: اگر در مورد یک خودروی گازسوز صحبت می‌کردیم، چه برند و مدلی برای یک باک پر 277 دلار کاهش می‌دهد؟ این بیش از 46 گالن در قیمت های اوج لس آنجلس است، البته کمتر از هر چیزی که هرتز قیمت گذاری می کند.

لی به The Drive گفت که بقیه ارتباط او با هرتز از طریق تلفن انجام شده است. در زمان نوشتن، مشکل او هنوز حل نشده است و هرتز هنوز از بازپرداخت 277 دلار خودداری می کند. (درایو برای اظهار نظر با هرتز تماس گرفته است و این داستان را با هر آنچه که ما یاد بگیریم به روز می کند.) لی در حال بحث و مناقشه با شرکت کارت اعتباری خود است، اما از آنجایی که هرتز ثابت قدم است، او شک دارد که این اقدام به جایی برسد.

برای رسیدن به وضعیت حلقه رئیس جمهور با هرتز، مشتریان باید از 20 اجاره یا بیشتر در یک دوره 12 ماهه استفاده کنند یا در همان دوره 4000 دلار یا بیشتر خرج کنند. لی دارای وضعیت حلقه رئیس جمهور با هرتز، بنابراین او به وضوح قدیمی است هرتز طرفدار، اما او گفت درایو این آخرین اجاره هرتز او بود. این اتهام ممکن است پایان دنیا به نظر نرسد، اما روشی که هرتز به استعلام صورتحساب لی رسیدگی کرد کاملا غیرقابل قبول است. از آنجایی که سرفصل‌های خبری سیل گزارش‌هایی مبنی بر اخراج کارمندان توسط شرکت‌ها برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها در حالی که مدیران اجرایی حقوق بیشتری نسبت به گذشته دریافت می‌کنند، پر شده است، این نگاه بسیار بدی است.