هر نسخه از سوبارو فارستر جدید حداقل 31000 دلار قیمت دارد

·

هر نسخه از سوبارو فارستر جدید حداقل 31000 دلار قیمت دارد

با جدیدترین طراحی مجدد سوبارو فارستر، دیگر قادر به خرید a نخواهید بود جنگلی جدید برای کمتر از 30000 دلار نام تجاری در فضای باز با توجه به گفته‌ها، پرفروش‌ترین مدل برای سال 2025، با توان خروجی کمتر، اما ظاهری بهتر، ایمنی بهتر، کابین آرام‌تر و صندلی‌های راحت‌تر، جدید است. سوبارو. تزئینات Wilderness محبوب این برند Forester خروجی همچنان به فروش خواهد رسید، زیرا نسخه Wilderness نسخه جدید هنوز فاش نشده است.

مدل پایه جنگلبان اکنون از 31090 دلار (شامل 1395 دلار برای مقصد) شروع می شود که نسبت به مدل سال گذشته 2650 دلار افزایش یافته است. این خودرو دارای ویژگی‌های استانداردی مانند کنترل تهویه مطبوع خودکار دو منطقه‌ای، کروز کنترل تطبیقی ​​با محور مرکزی، رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی و چراغ‌های LED پاسخگوی فرمان است. قیمت تریم Premium 33390 دلار (افزایش 1750 دلار) است و یک صفحه نمایش لمسی بزرگتر 11.5 اینچی با Apple CarPlay و Android Auto بی‌سیم، پد شارژ بی‌سیم، صندلی راننده برقی در 10 جهت، حالت‌های درایو X-Mode، و همه بسته آب و هوا که صندلی های گرم شونده، آینه های گرم شونده و برف پاک کن شیشه جلو را اضافه می کند. سپس تریم اسپورت وجود دارد که 35890 دلار (2680 دلار بالاتر از قبل) برای شما به ارمغان می آورد و نشانه های ظاهری اسپورت تر، رینگ های 19 اینچی، سیستم تعلیق اسپرت تر و تعویض دنده ها و 8 دنده شبیه سازی شده برای گیربکس CVT را اضافه می کند.

یک Forester سفید 2025 از زاویه 3/4 عقب که در مقابل درختان پارک شده است

عکس: سوبارو

تریم لیمیتد از 37390 دلار شروع می شود (2070 دلار بیشتر از سال گذشته) و شامل تودوزی چرمی، درب عقب برقی فعال با حرکت، و ویژگی های ایمنی پیشرفته مانند کمک فرمان اضطراری خودکار، نظارت بر نقاط کور با کمک تغییر لاین، و هشدار ترافیک در عقب است. فانتزی ترین Forester مدل Touring است که قیمت پایه را تا 41390 دلار افزایش می دهد (2650 دلار). این خودرو شامل چرخ‌های 19 اینچی، سیستم دوربین دید فراگیر 360 درجه، گرمکن و تهویه صندلی‌های جلو، گرمکن صندلی‌های عقب، ترمز خودکار ترمز اضطراری معکوس، و استریو Harman Kardon با 11 بلندگو است.

در حالی که تمام 2025 جنگلبانان با یک جهش قیمتی نه چندان قابل توجه نسبت به خط تولید خروجی 2024 ضربه بزنید، مهم است به یاد داشته باشید که همه جنگلبانان مجهز به مال سوبارو سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد هنگامی که AWD به مدل پایه مشابه هوندا CR-V یا تویوتا RAV4 اضافه می شود، هر دو خودرو را کمی گرانتر از Forester پایه 2025 می کند.

فضای داخلی Forester جدید با صندلی های قهوه ای و مشکی

عکس: سوبارو

تا اینکه سوبارو اولین خود را معرفی کند جنگلبان هیبریدی سال آینده، کل خط تولید تنها با یک موتور 2.5 لیتری مسطح 4 تنفس طبیعی که به یک گیربکس متغیر پیوسته جفت می شود در دسترس است. Forester جدید دارای 180 اسب بخار قدرت و 178 پوند فوت گشتاور است که در واقع دو اسب بخار و دو پوند فوت کمتر از نسل قبلی است.

جنگلبان امسال گران تر شد، اما ویژگی های بیشتری را برای توجیه افزایش قیمت ارائه می دهد. اگر به دنبال خرید سوبارو فارستر هستید اما فقط به بهترین قیمت ممکن اهمیت می‌دهید، مدل‌های 2024 را جستجو کنید زیرا احتمالاً تخفیف‌هایی دریافت خواهند کرد زیرا مدل‌های 2025 در اواخر بهار امسال به تعداد زیادی از فروشندگان می‌رسند.

یک جنگلی سفید رنگ از کناری که جلوی یک عمارت پارک شده است

عکس: سوبارو