پورشه 911 توربو اس کابریولت 2025 پیشرانه هیبریدی را آزمایش می کند

·

پورشه 911 توربو اس کابریولت 2025 پیشرانه هیبریدی را آزمایش می کند

پورشه در حال آماده شدن برای راه اندازی به روز رسانی میان چرخه برای خانواده 911 نسل فعلی 992 است و نمونه اولیه 911 توربو S کابریولت به روز شده در حال آزمایش در نوربرگ رینگ و در برخی از جاده های اطراف پیست مسابقه آلمان مشاهده شده است.

عکس‌های جدید و ویدیوی جاسوسی قبلی، نمونه اولیه را با برچسب‌های هشدار زرد نشان می‌دهند که برای خودروهای آزمایشی برقی در برخی کشورها مورد نیاز است و به نمونه اولیه یک پیشرانه هیبریدی اشاره می‌کند. مدیرعامل پورشه، اولیور بلوم، در سال 2022 گفت که یک مدل هیبریدی 911 در راه است و همین ماه گذشته او گفت که اولین بار در تابستان امسال انجام خواهد شد.

با قضاوت بر اساس آخرین نمونه اولیه و خودروهای آزمایشی مشابه برای کوپه، 911 توربو اس کابریولت به روز شده دارای برخی تغییرات ظاهری است. نمونه های اولیه طرح های جدیدی را برای چراغ های عقب و سر اگزوز نشان می دهند. فاسیای جلو نیز به جای طراحی افقی فعلی، از طرح‌های ورودی جدید با نوارهای عمودی بهره می‌برد. قسمت داخلی چراغ‌های جلو نیز از آخرین فناوری LED ماتریس استفاده می‌کند که می‌تواند پرتوهای روشن‌تر و دقیق‌تری را ارائه دهد.

برای فضای داخلی، یک دسته ابزار کاملا دیجیتال جایگزین واحد فعلی خواهد بود که همچنان دارای یک سرعت سنج آنالوگ است، مشابه آنچه پورشه برای اولین بار در تایکان استفاده کرد. مجموعه گیج کاملا دیجیتالی به آرامی به مدل های بیشتری از جمله کاین به روز شده 2024 و Macan EV جدید 2024 در حال گسترش است.

پورشه در مورد آنچه که دقیقاً برای پیشرانه های محدوده به روز شده 911 در نظر گرفته شده است، ساکت است. با این حال، بلوم گفته است که سیستم هیبریدی در امتداد خطوط ماشین مسابقه 919 هیبریدی LMP1 سابق خواهد بود و نه یک هیبریدی پلاگین مانند هایپرکار 918 اسپایدر. این بدان معنی است که دوشاخه وجود نخواهد داشت و هر موتور ژنراتور الکتریکی صرفاً برای پشتیبانی از موتور احتراق داخلی و بازیابی انرژی در هنگام ترمز استفاده می شود.

به گفته منبع ما، توربو اس هیبریدی از سیستم الکتریکی 400 ولتی به جای سیستم 800 ولتی مانند تایکان استفاده خواهد کرد. سیستم ولتاژ بالاتر برای شارژ سریع مناسب تر است، که برای هیبریدی که باتری آن بسیار کوچکتر از باتری EV است، لازم نیست.

این امکان وجود دارد که موتور الکتریکی با جعبه دنده یکپارچه شود. آگوست آچلایتنر، رئیس سابق 911 در مصاحبه ای در سال 2019 به Motor Authority گفت که گیربکس 8 سرعته اتوماتیک دوکلاچه 911 همان واحدی است که در نسخه های هیبریدی پانامرا استفاده می شود.

تصاویر جاسوسی فیس لیفت پورشه 911 توربو اس کابریولت 2025 - اعتبار عکس: بالدوف

تصاویر جاسوسی فیس لیفت پورشه 911 توربو اس کابریولت 2025 – اعتبار عکس: بالدوف

حداکثر قدرت ترکیبی باید بالاتر از 640 اسب بخار توربو S فعلی باشد.

نسخه فیس لیفت شده 911 توربو معمولی نیز در حال آزمایش است. شایعات حاکی از آن است که این مدل در حال حاضر از فناوری هیبریدی صرف نظر کرده است.

به دنبال 911 توربو S به روز شده باشید تا فروش خود را در اواخر امسال یا اوایل سال آینده آغاز کنید. این خودرو تقریباً در کنار 911 Carerra فیس لیفت شده عرضه می شود که انتظار می رود یک آپشن هیبریدی نیز ارائه دهد. هر دو مدل باید به عنوان مدل 2025 در ایالات متحده وارد شوند همچنین نسخه های به روز Carrera GTS، Targa، GT3 و GT3 Touring در حال آزمایش هستند.