پکیج شصتمین سالگرد فورد موستانگ 2025 به یک اسباب بازی مدرن می افزاید

·

پکیج شصتمین سالگرد فورد موستانگ 2025 به یک اسباب بازی مدرن می افزاید

پکیج شصتمین سالگرد فورد موستانگ 2025 به یک اسباب بازی مدرن می افزاید

فورد موستانگ به طرز معروفی در نمایشگاه جهانی 1964 در نیویورک به نمایش درآمد و فوراً توجه آمریکا را به خود جلب کرد و به اندازه کافی علاقه به فروش بیش از 400000 دستگاه در سال اول و بیش از یک میلیون دستگاه در دو سال اول عرضه به بازار را به خود جلب کرد. برخی نکات عجیب زمان‌بندی خنده‌دار وجود داشت که تاریخ‌دانان را با فورد موستانگ 1964.5 مواجه می‌کرد، اما اولین سال رسمی فروش کامل آن در سال 1965 بود. و این بدان معناست که سال 2025 شصتمین سالگرد تولید پونی اصلی است. فکر نمی‌کردید فورد اجازه دهد این نقطه عطف بدون نسخه ویژه بگذرد، درست است؟

بنابراین در اینجا ما با پکیج شصتمین سالگرد فورد موستانگ هستیم که در تریم موستانگ GT Premium 2025 در دو سبک کوپه و کانورتیبل موجود است. همه آنها به موتورهای 5.0 لیتری V8 مجهز می شوند و خریداران می توانند بین گزینه های گیربکس اتوماتیک و دستی یکی را انتخاب کنند. هر خودرو نشان های شصتمین سالگرد را بر روی گلگیرها و درب صندوق عقب، چرخ های 20 اینچی منحصر به فرد به رنگ خاکستری گرانش تیره با جزئیات ماشینکاری شده روشن با رنگ قرمز ورمیلیون دریافت می کند. فورد می‌گوید درپوش‌های آلومینیومی مهر شده با تم رترو که گفته می‌شود از موستانگ 1965 الهام گرفته شده‌اند و گرافیک‌های کنار بدنه در رنگ‌های نقره‌ای نمادین یا قرمز ورمیلیون، عناصر بازگشتی آشکاری هستند، در حالی که به گفته فورد، جلوپنجره چنین است (اگرچه ما نمی‌توانیم. بگو ما آن را می بینیم)، برداشتی مدرن از طراحی مشبک اصلی. Wimbledon White، Race Red و Vapor Blue پالت رنگی بسیار میهن پرستانه را تشکیل می دهند.

در داخل، پلاک شصتمین سالگرد خودرو، شماره سریال خودرو را نشان می‌دهد که چیزی بین 1 تا 1965 خواهد بود – پیام دیگری برای اولین سال کامل تولید خودرو. رنگ های داخلی شامل گزینه های خاکستری فضایی، قرمز کارمینی یا سیاه اونیکس خواهد بود. دفترهای سفارش قرار است تابستان امسال باز شوند، اگرچه اطلاعات قیمت هنوز در دسترس نیست.