چرا mvm 315 نخرید! بررسی معایب ام وی ام 315 شوفر | mvmblog

·

حالا در اواخر سال 97 اما قصه به شکل دیگری است و بسیاری از مردم برای داشتن بعضی از این چینی‌ها رو به خرید اقساطی و چکی می‌آورند. کراس اور ها بدلیل ارتفاع بیشتر معمولا از هندلینگ ضعیف تر برخودار هستند اما این مشکل در ام وی ام X22 دو چندان است. در مقاله مزایای ام وی ام X22 هم ذکر کرده بودیم که در بین رقبای خود، این خودرو جز و بلند قامتان محسوب می گردد اما همین موضوع پاشنه آشیل X22 گردید و بسیاری از مالکان و همچنین من نگارنده از هندلینگ این خودرو در سر پیچ های کاملا ناراضی هستیم.

  • برلیانس H230 نیروی خود را از یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر می‌گیرد که قادر است قدرتی معادل ۱۰۳ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۱۳۸ نیوتن‌متر تولید کند.
  • در مجموعه خودرو ام وی ام 315 ظاهر ساده‌ای دارد که البته با اندکی تغییرات وضعیت آن بهتر از قبل شده است.
  • ام وی ام X22 که ارزان ترین کراس اوورهای مدیران خودرو محسوب می‌شود در سال 95 وارد بازار ایران شد.
  • همچنین عملکرد ضعیف کرمان خودرو نیز در سال های اخیر مزید بر علت شده، به هر حال این خودرو از ماتیز ارزان تر، و لی قدرت و امکانات آن نسبت به ماتیز بیشتر است.
  • نویدی که می توان به افراد علاقه مند به مانور دادن داد این است که MVM ترمز دستی بسیار خوبی داشته و حتی می توان با ترمز دستی این خودرو را پارک کرد.

با وجودی که این خودرو یک نسخه بروزرسانی شده است و پسوند پلاس را یدک می‌کشد، بسیاری از کاستی‌های نسخه اصلی در آن مورد بازبینی و بروزرسانی قرار نگرفته‌اند. یکی از معایب mvm 315 که بدون تغییر به نسخه پلاس انتقال یافته، ترمزهای کاسه‌ای عقب هستند که برای خودرویی در این رده قیمتی و با پسوند پلاس عجیب به نظر می‌رسند. با توجه به قیمت ام وی ام 315، کیفیت پایین متریال به خصوص در کابین به عنوان یکی از معایب بزرگ این خودرو محسوب می‌شود. حتی این خودرو در تست‌های سازمان بازرسی کیفیت ایران نیز فقط امتیاز 2 ستاره را کسب کرده است. همچنین قیمت خودروهای چینی نو و دست‌دوم با هم بسیار متفاوت است و مالکان آن‌ها برای فروش این خودرو با مشکل مواجه می‌شوند. از سایر معایب این خودرو می‌توان شتاب‌گیری و کشش ضعیف، غربیلک فرمان قدیمی و سیستم تهویه دستی اشاره کرد.

ام وی ام 315 هاچ بک جدید

اگر مواردی که در این مقاله تحت عنوان معایب ام وی ام 315 مطرح شد جزو خط قرمزهای شما است توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان سمت خرید این خودرو نروید. ابعاد ام وی ام 315 برابر 4188 میلی‌متر طول، 1686 میلی‌متر عرض و 1480 میلی‌متر ارتفاع می‌باشد. وزن خالص این خودرو 1210 کیلوگرم بوده و میزان مصرف ام وی ام 315 در هر سیکل ترکیبی 6.5 لیتر به ازای صد کیلومتر است. قسمت و تقدیر به‌گونه‌ای بود که جنرال موتورز آمریکا دوو را خرید و به دلیل روابط دوستانه و بسیار خوب ایران و آمریکا! اول میخواستم ۳۱۵ بخرم.طبق معمول دور اطرافیان نخر این خودروی خوبی نیس مشکل داره مواجه شدم.

طراحی داخلی MVM X22

MVM۱۱۰ دارای یک موتور سه سیلندر به حجم ۸۱۲ سی سی است که ۵۲ اسب بخار قدرت تولید می کند. یک گیربکس پنج سرعته دستی بر روی آن قرار دارد که عملکرد مناسبی ندارد همچنین به صورت آپشن یک گیربکس اتوماتیک نیز قابل نصب است و ترمز ABS هم بدین صورت قابل سفارش است. اما چهار تا شیشه مجله خبری خودرو ام وی ام این خودرو به همراه آینه های جانبی برقی بوده و دارای سیستم ضد سرقت نیز هست. ترمزهای آن در قسمت جلو دیسکی و در قسمت عقب کاسه ای است که عملکرد چندان مناسبی ندارد. مخزن باک بنزین این خودرو ۳۵ لیتر حجم دارد و از مصرف سوختی در حدود ۶ لیتر به صورت ترکیبی بهره می برد.

دستورالعمل جدید قیمت خودرو توسط شورای رقابت اعلام شد+متن کامل

اما در خصوص طراحی داخلی خودرو نیز باید گفت که چری تیگو ۳ همانند بسیاری از محصولات چینی دیگر امکانات متناسبی را عرضه می‌کند. اما همچنان این خودرو نیز از کیفیت مواد به کار رفته در ساخت قطعات داخل کابین رنج می‌برد. ایراد دیگری که به خودرو ام وی ام ۳۱۵ وارد است کیفیت ساخت پایین آن است. البته این موضوع مختص خودرو ام وی ام نیست و تقریبا اغلب خودروهای چینی که در ایران مونتاژ می‌شوند، علی رغم داشتن ظاهری زیبا و امکانات، تجهیزات و آپشن های خوب، معمولاً از نظر کیفی چندان مناسب نیستند.

http://architecture-competitions.ir