چسباندن انگشت خود در فرونک سایبرتراک تسلا هنوز هم ایده بدی است

·

چسباندن انگشت خود در فرونک سایبرتراک تسلا هنوز هم ایده بدی است

صحبت های زیادی در مورد آن شده است تسلا سایبرتراک داشتن یک میل عمیق به قطع کردن انگشتان مردم با ضامن قدرتمندش، اما هیچ کس به اندازه کافی شجاع نبوده است که انگشت خود را در آنجا بچسباند و بفهمد چه اتفاقی می افتد … تا به حال. تا کنون، ما فقط سبزیجات مختلف و ساختگی دیده ایم دست ها توسط سایبرتراک خرد می شوند frnk، اما یک سازنده محتوا، به نام جرمی جودکینز، تصمیم به قرار دادن تسلا به روز رسانی انگشت انگشت به تست، و آن را به خوبی پیش نرفت.

به تازگی، تسلا یک به روز رسانی نرم افزاری برای همه صادر کرد کامیون های سایبری، حسگرهای فرنک آنها را نسبت به چیزهایی که در مسیر قرار می گیرند حساس تر می کند، اما ظاهراً کافی نبود. جودکینز ابتدا آرایه معمولی را قرار می دهد آلت تناسلی میوه در آنجا، و اعتبار در جایی که اعتبار است، سایبرتراک آن را مانند گذشته ویران نکرد.

تسلا Cybertruck frunk در مقابل انگشت من

سپس مورچه را بالا می برد. ابتدا، جادکینز ساعد خود را در آن قرار می دهد دهانه سایبرتراک. کمی پایین می آید، اما همه چیز طبق برنامه پیش می رود. سپس کف دستش را در آنجا می گذارد. همین اتفاق می افتد. کمی به دست جودکین فشار وارد می کند، اما در نهایت آزاد می شود و “یک خط” روی دست او می گذارد.

تصویری برای مقاله با عنوان چسباندن انگشت در فرونک سایبرتراک تسلا هنوز یک ایده بد است

اینجاست که چرندیات واقعی می شود. جودکینز خود را می گذارد انگشت اشاره روی تکه خردکن (به معنای واقعی کلمه)، و چهره او گویای همه چیز است. این سایبرتراک فرنک به شدت روی انگشتش می‌چسبد تا زمانی که بتواند آن‌قدر آن را تکان دهد که تنه متوجه شود چیزی اشتباه است و باز شود. جودکینز آشکارا از اتفاقی که افتاده متزلزل است و می‌گوید «برای یک ثانیه از انگشت (خود) می‌ترسید». من او را سرزنش نمی کنم.

دوربین قطع می کند و ما او را می بینیم انگشت اشاره با یک فرورفتگی بسیار عمیق در آن تکان می‌خورد، و می‌گفت: «یک جورهایی روی آن قفل شده است». این یه چیز ترسناکه

او این ویدئو را با بیان اینکه تسلا هنوز برای تشخیص مقاومت روی آن باید انجام دهد، پایان می‌دهد سایبرتراک صندوق عقب آنها مطمئناً انجام می دهند، جوانه کن. آنها مطمئنا انجام می دهند. لطفاً چیز دیگری را برای کلیک در آنجا نچسبانید، از شما خواهش می کنم. همچنین، اگر شما نگران یک سایبرتراک این کار را با شما انجام می دهم، نگران نباشید من و تو هیچ وقت یکی نمی گیریم (چون ما خیلی باحال و خیلی باهوش هستیم).