چه خودرویی مانند یک شراب خوب کهنه شده است؟

·

چه خودرویی مانند یک شراب خوب کهنه شده است؟

E60 BMW M5

عکس: بی ام و

ما اخیراً از همه شما سؤال کردیم چه ماشین هایی که فکر می کردید مثل شیر پیر شده اند. خوب، همین است کمی بیش از حد منفی برای میل من (لطفا نادیده بگیرید تاریخچه پست منبنابراین من تصمیم گرفتم دقیقا برعکس از شما عزیزان بپرسم سوال.

من می خواهم بدانم چه ماشینی احساس می کنید پیر شده است؟ یک شراب خوب. ماشینی که شاید وقتی بیرون آمد خیلی داغ به نظر نمی رسید، اما همین واقعا ظاهر خوبی پیدا کرد با گذشت زمان بیشتر من حدس می زنم این دقیقاً نباید ماشینی باشد که بود زشت پنداشته می شود. تنها چیزی که می پرسم این است که چه خودروهایی با افزایش سن بهتر شده اند؟

مثل همیشه، من چند مثال برای شما عزیزان دارم. از نظر خودروهایی که در اصل ظاهر خوبی نداشتند، من با آن می روم E60 BMW M5. معروف است که مردم ظاهر آن را پس از انتشار دوست نداشتند، و به این اشاره کردند که چقدر از مدل قبلی خود، یعنی E39 M5. در حال حاضر، به نظر می رسد کاملا افسانه است. این طرحی است که بسیار جلوتر از زمان خود بوده است و شما می توانید به این دلیل بگویید هنوز هم معاصر به نظر می رسد.

حال، اگر به خودروهایی نگاه کنیم که در زمان بیرون آمدن ظاهر خوبی داشتند و با گذشت زمان بهتر شدند، من با این خودروها همراه خواهم شد. W222 مرسدس بنز کلاس S. این خودرو زمانی که در سال 2013 به تولید رسید، بسیار شگفت‌انگیز به نظر می‌رسید و از آن زمان تاکنون فقط بهتر شده است. به هیچ وجه فکر نمی‌کنم کلاس S که جایگزین آن شده است، خودرویی بد ظاهر باشد، اما فاقد ظرافت است. W222 سر میز آورده

باشه، باشه دیگه بسه دیگه در زیر رها کنید و به ما اطلاع دهید که چه خودروهایی که فکر می کنید مانند یک شراب خوب قدیمی شده اند.