چه چیزی می خواهید بدانید؟

·

چه چیزی می خواهید بدانید؟

من در حال رانندگی هستم پورشه ماکان 4 و ماکان توربو 2025 کاملا جدید و تمام الکتریکی. این خودروساز به طور کامل محبوب ترین وسیله نقلیه خود را برای نسل دوم خود بازسازی می کند. رفته اند موتورهای احتراق داخلی و گیربکس PDK. در جای خود هستند موتورهای الکتریکی قدرتمند. قبل از اینکه این ماشین ها را دور بزنم جنوب فرانسه در مورد خواب بسیار کم، من می خواهم بدانم که شما می خواهید در مورد آنها بدانید.

در مورد چه نوع سوالاتی شما را در شب بیدار نگه می دارد پورشه آخرین کراس اوور کامپکت؟ میخوای بدونی چرا پورشه تصمیم گرفت برای این مدل جدید تمام برقی شود? در مورد اگر آن را به عنوان یک مجری خوب به عنوان سلف خود? شرط می بندم که دوست دارید بدانید که آیا می تواند برچسب قیمت بسیار بالای جدید خود را توجیه کند یا خیر. همه این چیزها و بیشتر سوالاتی هستند که من می توانم (احتمالاً به آنها پاسخ دهم).

به هر حال، بیایید ابتدا چند چیز دیگ بخار را از سر راه برداریم. من اینجا در فرانسه با دو ماشین رانندگی خواهم کرد: ماکان 4 و ماکان توربو (بله، پورشه به آن پایبند است پلاک توربو در خودروهای برقی آن، از آن عبور کنید.) ماکان 4 از 78800 دلار شروع می شود و 382 اسب بخار قدرت (402 با استفاده از لانچ کنترل) و 479 پوند فوت گشتاور از طریق دو موتور با باتری 100 کیلووات ساعتی به شما می دهد. اگر این به نوعی برای شما جذابیت کافی ندارد، به راحتی به Macan Turbo قدم بگذارید. این پسر بد از 105,300 دلار شروع می شود، اما شما 576 اسب بخار قدرت دارید (630 با استفاده از کنترل پرتاب) و گشتاور 833 پوند فوتی با قدرت باتری 100 کیلووات ساعتی. ماکان 4 و ماکان توربو به ترتیب در 4.9 و 3.1 ثانیه به سرعت 0 تا 60 مایل در ساعت خواهند رسید. این کار او را مطمئناً انجام می دهد. پورشه هنوز شماره برد هر دو خودرو را منتشر نکرده است، اما برخی آزمایشات قبلا انجام شده است.

پورشه ماکان 4 2025

عکس: پورشه

بیایید یک لحظه در مورد قیمت صحبت کنیم. خیلی بالاست، من اعتراف می کنم. در واقع، ارزان ترین Macan اکنون فقط 400 دلار ارزان تر از آن است یک مدل پایه کاین، اما احتمالا دلیل خوبی برای آن وجود دارد. اول از همه، موتورهای الکتریکی و باتری ها ارزان نیستند، بنابراین هرگز به اندازه خودروهای قبلی مقرون به صرفه نبودند. چهار پوپر کوچک آن مشتق از VW (که از 62550 دلار شروع شد). دوم اینکه، شما به صورت استاندارد در خودروهای جدید بسیار بیشتر دریافت می کنید. من از مواردی مانند سیستم تعلیق بادی با PSAM، چرخ‌های 20 اینچی، اتاق پانوراما، کمک تغییر مسیر، کمک حفظ خطوط و کروز کنترل تطبیقی ​​صحبت می‌کنم. همه اینها اکنون در Macan 4 استاندارد است.

Macan Turbo حتی بیشتر می شود، مانند Porsche Torque Vectoring Plus، دوربین های دید فراگیر، سیستم صوتی Bose، صندلی های اسپرت و پکیج داخلی فیبر کربن. بنابراین، شما بیشتر پرداخت می کنید، اما بیشتر نیز دریافت می کنید. ما همچنین در حال حاضر نمی دانیم که آیا Macan ارزان تری در مقطعی عرضه می شود یا خیر، اما من سعی می کنم برای شما عزیزان پیدا کنم.

همچنین می‌توانید گزینه‌هایی را اضافه کنید که هرگز در Macan قبلی موجود نبودند یک نمایشگر هدآپ، صفحه نمایش مسافر و فرمان محور عقب. مرتب!

به هر حال، چرا همه شما زیر را رها نمی کنید و به من اطلاع نمی دهید که در مورد پورشه ماکان 4 و ماکان توربو 2025 کاملاً جدید چه می خواهید بدانید؟