کارشناسی خودرو ام وی ام X22 اکسلنت | mvmblog

·

در عوض کلاچ این خودرو بسیار نرم بوده و در ترافیک راننده را خسته نمی کند. صدای موتور این خودرو در داخل کابین بسیار زیاد است و قابل حل نیز نمی باشد. گیربکس این خودرو از روزهای اول خرید خودرو صاحبان را دچار مشکل می کند به صورتی که یا دنده ها درست تعویض نمی شوند یا سروصدای زیادی دارند. یکی دیگر از معایب ام وی ام 315 پیدا کردن تعمیرکار و قطعات مورد نیاز می‌باشد.

  • بله اگر خودرو نسبتا کم‌کارکرد و سالم باشه، برای شما گزینه خوبی محسوب میشه.
  • ام وی ام x22، یکی از محصولات مدیران خودرو در کشور است که این شرکت، نماینده محصولات چری در ایران می باشد.
  • از نظر کیفیت قطعات کابین در سطح مطلوبی قرار دارد و به رغم خشک بودن قطعات داشبورد و رودری ها باز هم دچار ریختگی رنگ و ترک خوردن نمی شود.

پلتفرم ام وی ام ۵۵۰ با مدل ۵۳۰ تفاوت چندانی نداشته اما از لحاظ ابعادی ام وی ام ۵۵۰ اندکی بزرگتر است. ام وی ام ۵۵۰ پس از به پایان رسیدن تولید ام وی ام ۵۳۰ جایگزین آن در خطوط تولیدات مدیران خودرو شد و در قالب دو مدل دنده‌ای و اتوماتیک به دست مشتریان ایرانی رسید. جک S3 هم از نظر طراحی ظاهری در پس نماینده ام‌وی‌ام قرار میگرد اما از نظر ویژگی‌های فنی و قابلیت‌های حرکتی مقداری برتر ظاهر میشود. البته گیربکس CVT جک نیز رفتار چندان هیجان انگیزی ندارد اما گشتاور بالاتر S3 این نقطه ضعف را جبران نموده تا در نهایت لذت رانندگی با محصول جک مقدرای بالاتر از X22 باشد. البته ام‌وی‌ام X22 در نسخه دنده‌ای با توجه به وزن اندکی سبک‌تر، پرت انرژی کمتر و ضرائب دنده نزدیکتر، وضعیت بهتری دارد اما باز هم اگر قرار بر مقایسه با سایر خودروهای دنده‌ای این رده مثل ساندرو منوال باشد، نماینده ام‌وی‌ام شانسی نخواهد داشت.

آنتن رادیو ۱۱۰

همراه مکانيک قصد دارد تا در اين مطلب، معايب ام وي ام x22 را مورد بررسي قرار دهد. ممنون از مقایسه ای که انجام دادید.من خودم ۲۰۶ صندوق دار دارم و بسیار راضی هستم.به پیشنهاد پند نفر میخواستم ۳۱۵ صندوق دار بگیرم که خیلی هم رغبت نداشتم.با این مقاله شما در تصمیم خودم برای نگه داشتن ۲۰۶ مصمم تر شدم. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این خودرو تعلیق نرم آن مجله خبری خودرو ام وی ام است که باتوجه‌به کیفیت جاده‌ها و خیابان‌های ایران، این مورد اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند. این نرمی تعلیق به فرمان‌پذیری خودرو لطمه زده است، تا جایی که در پیچ‌ها حرکت گهواره‌ای خودرو کاملاً حس می‌شود؛ با‌ وجود این چسبندگی قابل‌قبول و مناسبی دارد. این خودروی چینی سواری نرمی دارد و برای رانندگی شهری می‌تواند انتخاب بسیار مناسب و ایدئالی باشد.

طراحی داخلی ام وی ام ۵۵۰

خودرویی کم‌مصرف، کوچک و نسبتا باکیفیت که با طراحی تخم‌مرغی خود توانست خودش را در دل بسیاری جا کند. بعد از توقف تولید ماتیز، چینی‌ها که توانایی و شهرت خاصی در کپی کردن محصولات مختلف از جاسوییچی گرفته تا خودرو را دارند از فرصت استفاده کرده و نمونه‌ی چینی ماتیز را تولید کردند. طراحی نمای بیرونی برلیانس H230 را درواقع باید یک طراحی تضعیف‌شده از H330 دانست. سیستم تعلیق ام‌وی‌ام ۳۱۵ نیز عملکرد بهتری از برلیانس H230 دارد و یک نکته مثبت ارزنده برای این خودرو به‌ شمار می‌رود. ازنظر ابعاد داخل کابین و راحتی سرنشینان هر دو خودرو در یک سطح به نظر می‌رسند، ولی صدای نفوذی به داخل کابین برلیانس H230 کمتر احساس می‌شود.

دستورالعمل جدید شورای رقابت تصویب شد؛ قیمت کارخانه ای خودرو افزایش می‌یابد

ام‌وی‌ام ۳۱۵ ازنظر مصرف سوخت عملکرد بسیار خوبی دارد، به‌طوری‌که این خودرو برای پیمودن هر ۱۰۰ کیلومتر به‌صورت ترکیبی تنها به ۶٫۵ لیتر نیاز دارد. طراحی داخلی خودرو تیگو 2 (ام وی ام x22)، یک طراحی اسپرت و البته جمع و جوری است که در نگاه اول احساس یک کابین کامل را می توانید درک کنید که همه چیز بی عیب و نقص در کنار هم قرار گرفته اند. از مهمترین نقاط عطف ام وی ام x22 می توان به دریچه های تهویه اسپرت، فرمان هیدرولیکی با دکمه های کنترلی، مانیتور مالتی مدیا به همراه دوربین دنده عقب، سیستم تهویه دستی، سانروف و کیلومتر شمار دیجیتال و جذاب آن اشاره کرد. خودرو ام وی ام x22 (تیگو 2)، یکی از خودروهای چینی موجود در بازار کشور در 5 مدل مختلف است که در این گزارش به بررسی ارزش خرید خودرو “ام وی ام x22” خواهیم پرداخت.

http://architecture-competitions.ir