کارشناسی خودرو ام وی ام X22 اکسلنت | mvmblog

·

یکی از مهم‌ترین مزایای برخی رقبای ام وی ‌ام ۳۱۵ مانند پژو ۲۰۶ تیپ ۵ این است که از نظر پیدا کردن قطعات و تعمیرکار، هیچ مشکلی شما را اذیت نخواهد کرد، ولی در مورد ام وی‌ ام ۳۱۵، داستان کاملاً متفاوت است. باز هم طبق ادعای بسیاری از مالکان این خودرو، برخی قطعات ام وی ‌ام ۳۱۵ به سختی در بازار یافت می‌شود، تعمیرکارهای تخصصی آن را به جز نمایندگی‌ها خیلی سخت می‌توانید پیدا کنید و گاها رفتار نمایندگی‌ها در ارائه سرویس، اصلاً خوب نیست. یکی دیگر از معایب ام وی ‌ام ۳۱۵ گران بودن هزینه تمام شده سرویس‌های دوره‌ای این خودرو است. ام وی ام 550 در مقایسه با مدل ۵۳۰ با قیمت بالاتر وارد بازار شد اما عرضه این مدل با ورود برخی کراس اوورهای کوچک چون MVM X22 و لیفان X50 و … همزمان شد که در رنج قیمتی این خودرو واقع شده بودند. بنابراین ام وی ام ۵۵۰ نتوانست موفقیت مدل ۵۳۰ را در بازار ایران تجربه کند. بنابراین باید گفت که وضعیت خرید و فروش ام وی ام ۵۵۰ در بازار ایران تقریبا در سطوح متوسط ارزیابی می‌شود.

  • این پیشرانه حاصلی جز شتاب و کششی متوسط در پی نداشته است و به همراه تأخیرهای معمول گیربکس اقتصادی این شرکت از مهم‌ترین معایب بخش فنی این خودرو به‌حساب می‌آید.
  • البته ناگفته نماند که بسیاری از منتقدان سایز طراحی چراغ‌های عقب را اصلا مناسب نمی دانند چرا که هر بیننده‌ای را یاد ام وی ام 315 می‌اندازد.
  • حتی به رغم کوچک بودن ابعاد بدنه باز هم سرنشینان عقب، این خودرو را راحت تر از ۲۰۶ می دانند.

شرکت مدیران خودرو که خودروهای این برند را در ایران عرضه می‌کند توانسته سهم خوبی از بازار علاقه‌مندان به کراس اوورهای ارزان قیمت را از آن خود کند. ام وی ام X22 که ارزان ترین کراس اوورهای مدیران خودرو محسوب می‌شود در سال 95 وارد بازار ایران شد. این خودرو که ظاهری اسپرت تر نسبت به ام وی ام X33 دارد با تمام مزایا و معایب خود امروز یکی از پر فروش ترین محصولات مدیران خودرو محسوب می‌شود. ام مجله خبری خودرو ام وی ام وی ام x22، یکی از محصولات مدیران خودرو در کشور است که این شرکت، نماینده محصولات چری در ایران می باشد. نام اصلی خودرو mvm x22، تیگو 2 می باشد که در کشور ما به نام ام وی ام x22 شناخته شده است. در واقع مشکل اصلی X22 که برخی از طرفداران را از خرید این ماشین دلسرد میکند در همین ویژگی‌های فنی خلاصه میشود چراکه این محصول بسیاری از خصلت‌های فنی خود را از “ام‌وی‌ام 315” به عاریت گرفته است.

بالون جاسوسی چین مخفیانه به سایت های هسته ای آمریکا رسید + ویدیو

با این وجود در ادامه این گزارش از نمناک به بررسی خودرو کراس اور ام وی ام x22 خواهیم پرداخت. م وی ام 315 از ابتدای ورود به بازار، وارد رقابتی ناخواسته با پژو 206 ایران خودرو شد و این رقابت با ارتقا دو خودرو به ام وی ام 315 پلاس و پژو 206 پلاس یا پژو 207 ادامه یافت. با وجود آن‌که در پاره‌ای از اوقات ام وی ام 315 توانست در بحث فروش موفق ظاهر شود، همواره بازار دست دوم این خودرو نسبت به پژو 206 و پژو 207 ضعیف‌تر و کم رونق‌تر بوده است و این مساله را باید یکی از معایب mvm 315 بدانیم.

نظر یا سوال شما در مورد ام وی ام 315 پلاس

زیرا که کابین این اتومبیل به ویژه در ردیف دوم جای زیادی ندارد و از لحاظ فضای پا و زانوها و سر محدودیت‌هایی را برای سرنشینان به خصوص اشخاص بلند قد فراهم می کند. در این رابطه می توان گفت که درست است که رانندگی با این خودرو کمی خشک است اما در عوض مزایایی چون مصرف سوخت پایین و همینطور تعادل خوبی دارد. نکته جالب در مورد قطعات این خودرو دوام بالای برخی از قطعات MVM است به طوری که بسیاری از افراد عمر مفید لنت این خودرو را ۵۰ تا ۷۰ هزار کیلومتر می دانند. همچنین موتور این خودرو عملکرد خوبی داشته و به راحتی آسیب نمی بیند و نکته جالبی که در مورد موتور این خودرو وجود دارد محافظت بسیار زیاد از شمع ها در مقابل خیس شدن است. به سال ۱۳۷۹ بازمی گردیم، یعنی زمانی که یک خودروی عجیب و غریب به بازار آمد که قیمتی در حد و اندازه های قد و قواره خود نداشت و کمی گران به نظر می رسید. خودروی کوچکی که بعدها ثابت کرد که بسیار بزرگ است و نمی توان از جثه یک خودرو به توانایی هایش پی برد.

معایب خودرو MVM315

شاید فاکتور ایمنی در بین مشتریان ایرانی خیلی حائز اهمیت باشد اما باید توجه کنید این مهم را در ابتدای چک لیست خرید خودرو خود قرار دهید. یکی از معایب عمده ام وی ام X22 مشخص نبودن ایمنی این خودرو است بطوریکه در هیچ یک از منابع معتبر داخلی و خارجی نشانی از تست های تصادف این خودرو موجود نیست . طبق شواهد موجود X22 در هیچ یک از تست های بین الملی مانند C-NCAP شرکت نکرده است و مشخص نیست که این خودرو تا چه حد می تواند از سرنشنیان در مقابل خطرات موجود حفاظت نماید.پس نبود ایمنی کافی یکی از عیوب اساسی ام وی ام X22 محسوب خواهد شد. اما در اینجا نیز بد نیست به برخی نقاط ضعف دیگر از جمله نفوذ صدا به داخل کابین اشاره کنیم که پاشنه آشیل اکثر خودروهای چینی موجود در بازار است. یکی از مهم‌ترین انتقادات به ایمنی خودرو، مربوط به تعداد کیسه‌های هوای سرنشینان است.

http://architecture-competitions.ir