کارشناسی خودرو ام وی ام X22 اکسلنت | mvmblog

·

چرا که این محصول تنها برای سرنشینان قسمت جلو، کیسه هوا را در نظر گرفته است. این در حالی است که اکثر خودروهای رقیب موجود در بازار دارای ۶ کیسه هوا هستند. ابتدا بهتر است اندکی با این محصول چینی آشنا شویم سپس در ادامه به معایب آن بپردازیم. Chery Tiggo 3x ابتدا در سال ۲۰۱۶ در نمایشگاهی در کشور چین رونمایی شد. استقبال از آن در ایران و سایر کشورها باعث شده تا شرکت مدیران خودرو تصمیم به عرضه این محصول در سال ۹۵ کند. از آنجا که بسیاری از مشتریان ایرانی، دل در گرو خرید این خودرو یا سایر محصولات چینی دارند، بنابراین در این مقاله قصد داریم تا به مهم‌ترین مجله خبری خودرو ام وی ام x22 یا همان چری تیگو ۳ بپردازیم.

  • این خودرو از هندلینگ بهتری نسبت به پراید برخوردار است و انتظارات راننده را بیشتر از پراید در سر پیچ ها برآورده می سازد.
  • بازار فروش خودروها اخیرا نشان داده که ماشین‌های هاچ بک کراس با استقبال بسیار خوبی از طرف خریداران روبرو می‌شود.
  • 315 یکی از محصولات قدیمی چری است و بنابراین نباید انتظار طراحی‌های مدرن این شرکت را از آن داشت.
  • البته مدیران خودرو مدل های جدید این خودرو را به سیستم کنترل پایداری یا همان ESP مجهز نموده که تا حدودی وضعیت را بهتر نموده اما باز هم این مشکل پابرجاست.
  • البته این گیربکس در رانندگی عادی مشکل ساز نیست اما حساسیت زیاد آن به پدال گاز ممکن است تا مدتی برای رانندگان غیر عادی باشد.
  • آقا من بعد سی و اندی سال زندگی و زحمت تو این مملکت میخوام ی ماشین بخرم با کلی قرض و قوله.

طراحی خودرو در داخل هم پیشرفت محسوسی داشته که البته قابل‌انتظار هم بود؛ اما مانند اکثر خودروهای چینی کیفیت قطعات داخل خودرو بسیار بد است. طراحی ظاهری خوش‌فرم و مدرن‌تر از قبل، کابین دلنشین و جادار، بهبود عملکرد سیستم تعلیق و سواری نرم‌تر نسبت به ۵۳۰، دقت عملکرد پیشرانه نسبت به فشردن پدال گاز به ویژه در نسخه دنده‌ای و وفور لوازم یدکی از جمله نقاط قوت ام وی ام ۵۵۰ به شمار می‌روند. از طرف دیگر مواردی همچون عرضه نسبتا محدود و نیاز به قلق‌گیری ترمزها را می‌توان در زمره نقاط ضعف ام وی ام ۵۵۰ برشمرد.

عیب چهارم: موتور نه چندان قدرتمند

طول این خودرو هاچ بک فقط 4 متر است، اما فضای داخلی بسیار مناسب و جاداری را برای سرنشینان فراهم می‌کند و از این حیث نسبت به پژو 206 در جایگاه بالاتری قرار می‌گیرد. طراحان شرکت چری برای صندوق بار ام وی ام 315 فضا و ابعاد بسیار خوبی را در نظر گرفته‌اند که ویژگی خوبی برای این خودرو محسوب می‌شود. این خودرو از تعلیق بسیار نرمی برخوردار است که با توجه به شرایط جاده‌های ایران، نقطه قوت بسیار مهمی برای این خودرو خواهد بود. هرچند همین تعلیق نرم به هندلینگ خودرو آسیب می‌رساند و در پیچ‌ها این مورد به خوبی احساس می‌شود، اما چسبندگی مناسب تا حدودی این ضعف را پوشش داده است. ام‌وی‌ام ۳۱۵ در میان خودروهای چینی حاضر در بازار، کیفیت مناسبی را ارائه می‌کند و می‌تواند در حد توان خودش پاسخ‌گوی نیازها باشد. شرکت مدیران خودرو همواره‌ ام وی ‌ام 315 را با شرایط فروش بسیار خوبی در بازار عرضه می‌کند.

نظر یا سوال شما در مورد ام وی ام 315 پلاس

حداکثر سرعت این سدان ۱۴۱۰ کیلوگرمی برابر با ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت است و چیزی در حدود ۶.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر نیز سوخت مصرف می‌کند. تولید ۲۰۶ صندوق‌دار هرگز نتوانست خدشه‌ای به فروش نسخه هاچ‌بک این خودرو وارد کند و به‌دلیل طراحی نامناسب و عدم هماهنگی نمای عقب خودرو با کلیت طراحی، چندان مورداستقبال قرار نگرفت. با‌این‌حال این خودرو را می‌توان به‌عنوان یک رقیب جدی برای ام‌وی‌ام ۳۱۵ صندوقدار در نظر گرفت.

ام وی ام ام وی ام X33 جدید ( MVM New X33 )

تابه امروز دو نسل از این خودرو به خیابان‌های ایران راه پیدا کرده است که در حال حاضر امکان خرید فیس لیفت نسل دوم با نام ام وی ام 315 پلاس برای مشتریان وجود دارد. در ادامه قصد داریم شما را با برخی از معایب این خودرو که ممکن است شما را از خرید آن پشیمان کند، آشنا کنیم. دقت داشته باشید که خودرو موردبررسی در این مقاله همان نسخه ام وی ام 315 پلاس است.

http://architecture-competitions.ir