کارگران مرسدس آلاباما در ماه مه در مورد نمایندگی UAW رای خواهند داد

·

کارگران مرسدس آلاباما در ماه مه در مورد نمایندگی UAW رای خواهند داد

کارگران مرسدس آلاباما در ماه مه در مورد نمایندگی UAW رای خواهند داد

دیترویت – هزاران کارگر در یک کارخانه بزرگ مرسدس بنز در نزدیکی توسکالوزا، آلاباما، ماه آینده در مورد اینکه آیا می‌خواهند توسط اتحادیه کارگران خودروسازی متحده نمایندگی شوند رأی خواهند داد.

هیئت ملی روابط کار روز پنجشنبه گفت که رای گیری از 13 تا 17 مه در تاسیسات ونس و وودستاک، آلاباما برگزار خواهد شد. آرا توسط آژانس در 17 می شمارش می شود.

NRLB گفت که شرکت و اتحادیه با تاریخ انتخابات موافقت کردند.

این رای، دومین رای اتحادیه برای سازماندهی 150000 کارگر در بیش از 12 کارخانه خودروسازی غیر اتحادیه عمدتا در ایالت های جنوبی خواهد بود. حدود 4300 کارگر در کارخانه فولکس واگن در چاتانوگا، تنسی، در حال رای گیری در مورد نمایندگی اتحادیه این هفته هستند و تعداد آرا روز جمعه اعلام می شود.

این تلاش سازماندهی پس از آن انجام شد که UAW پس از حمله به سه خودروساز دیترویت در پاییز گذشته، دستمزدهای زیادی را افزایش داد.

تاسیسات مرسدس تا پایان سال 2023 حدود 6100 کارمند داشت. UAW گفته است که بیش از 5000 نفر خواستار رای گیری اتحادیه هستند.

در پاسخ به درخواست کارگران، مرسدس بنز ایالات متحده اینترنشنال اعلام کرد که “به انتخاب اعضای تیم ما (در مورد) که آیا اتحادیه‌ها را تشکیل دهند، کاملا احترام می‌گذارد. این شرکت افزود که قصد دارد اطمینان حاصل کند که همه کارگران فرصتی برای رأی دادن مخفیانه خود و دسترسی به «اطلاعات لازم برای انتخاب آگاهانه» در طول فرآیند انتخابات دارند.

UAW مدیریت مرسدس را به تاکتیک های ضد اتحادیه در هفته های اخیر متهم کرده است و اتهامات کارگری فدرال را علیه این شرکت مطرح کرده است.

اوایل این هفته فرمانداران شش ایالت جنوبی، از جمله آلاباما و تنسی، بیانیه ای صادر کردند و گفتند که کارگران اگر به اتحادیه رای دهند، شغل خود را به خطر می اندازند.