گزارش: تویوتا در حال شکست سریعترین پریوس خود است

·

گزارش: تویوتا در حال شکست سریعترین پریوس خود است

تصویری برای مقاله با عنوان تویوتا در حال شکست سریعترین پریوس خود است: گزارش

تصویر: تویوتا

قبل از رسیدن این خودرو به بونویل سالت فلتس در سال 2004، هیچ هیبریدی هرگز در پیست مسابقه طبیعی آمریکا. همین بود، این اولین مورد بود. این هست بخشی از تاریخ مسابقه که سزاوار است که برای نسل های آینده نگهداری شود تا تحسین کنند. تویوتا به نمک رسید با یک پریوس عمدتاً سهام می دانستند که با یک رکورد برای کتاب های تاریخ کنار می روند، زیرا کلاس هیبریدی فقط برای این ماشین اختراع شد

20 سال پیش این پریوس وارد شد و رکورد جدیدی با سرعت 130.794 مایل در ساعت ثبت کرد. شاید دیگر در کتاب رکورد نباشد، اما همیشه در کتاب تاریخ خواهد ماند. مطابق با ماشین نوستالژیک ژاپنیاین پریوس در محوطه یک حیاط بازیافت در دالاس، تگزاس مشاهده شد در کنار یک Cressida 1978، هر دو ساکن سابق موزه تویوتا ایالات متحده آمریکا، زمانی که دفتر مرکزی شرکت در تورنس، کالیفرنیا قبل از نقل مکان به تگزاس بود.

مسابقه پریوس لندسپید

یک تویوتا پریوس نسل دوم استوک قادر به حداکثر سرعت 106 مایل در ساعت بود. مهندس خودرو دکتر شیگیوکی هوری و تیم skunkworks او تلاش کردند تا توانایی‌های سرعت خودرو را ثابت کنند و کمی سرعت بیشتر را شماره‌گیری کردند. موتور بنزینی استاندارد لمس نشد، اما واحد محرک هیبریدی سینرژی کمی اورکلاک شد تا در دورهای بالاتر با ولتاژ اینورتر از 500 به 550 بچرخد.

گیربکس این خودرو با یک دنده درایو نهایی 3.2 به 1 در مقابل 4.32:1 در خودرو به صورت استاندارد نصب شده بود. یک جعبه یخ به جای صندلی سرنشین برای کمک به خنک کردن موتور الکتریکی در خروجی بالا قرار داده شد و می بینید که خودرو به میزان قابل توجهی پایین آمده و به اصطلاح دیسک های ماه روی هر چرخ برای کارایی آیرودینامیکی نصب شده است. به غیر از تجهیزات ایمنی، این پریوس عمدتاً سهامی بود که قبلاً دارای ضریب درگ بسیار پایین 0.26 بود.

XW20 تویوتا پریوس بونویل مسابقه‌ای که در ابتدا تحت فشار قرار می‌گیرد

تصویر: تویوتا

فن آوری هیبریدی از سال 2004 پیشرفت زیادی کرده است و سرعت 130 مایل در ساعت حتی چند سال بعد نیز قابل توجه نبود. پریوس، حتی با استانداردهای فعلی پریوس، بسیار کند بود. اما تا حدودی به دلیل برنامه هایی از این دست بود که تویوتا و مهندسانش یاد گرفتند که چگونه پریوس را بهتر کنند. پریوس فعلی مدیون این ماشین مسابقه ای عجیب است. باید یک جور ماشین بدی می بود یاد بگیری که آدم خیلی خوبی باشیم.

من با تویوتا تماس گرفتم تا در مورد سرنوشت این خودروهای جالب نظر بدهم. به محض شنیدن پاسخ تویوتا، این پست را به‌روزرسانی می‌کنم تا بیانیه شرکت را نیز درج کند.

XW20 تویوتا پریوس Bonneville مسابقه رانده شده به شبکه

تصویر: تویوتا

XW20 تویوتا پریوس Bonneville مسابقه جلو 3/4

تصویر: تویوتا