گول نخورید، این پونتیاک آزتک بلند شده 13000 دلار ارزش ندارد

·

گول نخورید، این پونتیاک آزتک بلند شده 13000 دلار ارزش ندارد

2002 پونتیاک آزتک

تصویر: بازار فیسبوک

من اشاره کردم که آمدن به چه شکلی است تحقق بخشیدن به خودرو قبل از. یکی از بزرگترین درک ها، کنار آمدن با این واقعیت است که پونتیاک آزتک آنقدرها هم بد نیست همانطور که در زمان جدید بودن آنها مشخص شد. در واقع، اگر امروز به بازار عرضه می شد، آزتک احتمالاً به لطف عملی بودن متقاطع خود، بسیار موفق بود، که باعث شده برخی به دنبال آزتک های قدیمی و قدیمی باشند. خرید یا آنها را ورق بزنید. همچنین به این معنی است که نمونه هایی با قیمت های احمقانه، به عنوان نمونه های اخیر، وجود دارد بازار فیسبوک نمایش ها را پیدا کنید

اولین بار در یک توییت (h/t به @Lriga_)، یک آزتک 2002 نسبتاً جالب برای فروش وجود دارد. این آزتک چهار چرخ متحرک در Stillwater، مینه‌سوتا، با اضافه کردن یک کیت آسانسور و لاستیک‌های بزرگ برای تمام زمین، بیشتر به یک آفرود تبدیل شده است. رنگ قرمز روشن و فضای داخلی قرمز و خاکستری به برجسته شدن آن کمک می کند و 89000 مایل آن برای خودرویی که بیش از 20 سال قدمت دارد بد نیست.

2002 پونتیاک آزتک

تصویر: بازار فیسبوک

همچنین به نظر می رسد وضعیت بسیار مناسبی دارد. فروشنده اشاره می کند که تاریخچه کارفکس تمیزی دارد، عالی کار می کند و قانونی است – مطمئن نیستم چرا اینطور نیست – و چراغ های جلو و ترمزهای جدیدی دارد. متأسفانه این منحصر به فرد بودن با برچسب قیمت “من می دانم چه دارم” همراه است. اگر علاقه مند به داشتن این آزتک “بی نظیر” بودید، باید با 13000 دلار جدا شوید. این احتمالاً 8000 دلار بیش از حد است، با توجه به آنچه دیگر آزتک ها برای آن رفته اند.

در حالی که Aztek توسط یک فروشنده خصوصی در بازار فیس بوک لیست شده بود، عکس های آن به نظر می رسد فهرستی برای یک فروشنده در شمال شرق، پنسیلوانیا به نام امپراتوری NFI. یک جستجوی سریع موجودی نشان می دهد که آنها پنج پونتیاک در انبار دارند و هیچ یک از آنها این آزتک نیست، بنابراین یا کسی واقعاً آن مبلغ را برای این مورد پرداخت کرده است و تبلیغ فیس بوک هنوز حذف نشده است، یا فروشنده در بازار فیس بوک است. شخصی که آن را از فروشنده خریده و سعی دارد آن را برگرداند. در هر صورت، این چیز منحصر به فرد یا جالب نیست که بیش از 10000 دلار قیمت داشته باشد.

2002 پونتیاک آزتک

تصویر: بازار فیسبوک